En liten favoritt : Quick pads

Annonse

Neglelakkfjerner må man alltid ha, og de finnes allerede i flere varianter. Nå har VIC kommet med en ny variant, som jeg personlig liker veldig godt.  

Quick Pads : ♥ Har en mild duft, lukter svak sitrus og river ikke i nesen slik som vanlige neglelakkfjernere gjør
♥ Den er uten aceton, parabener og alkohol
♥ Inneholder pleiende olje og e-vitamin som pleier neglebåndene, og ikke tærer på de slik som vanlig neglelakk og svampkrukke gjør.
♥ Det er selve oljen som fjerner neglelakken, og den er like mild som shampoo
♥ Lett å pakke med seg på tur, eller i vesken når man reiser. Enklere med en liten krukke enn neglelakkfjerner + bomull.
♥ Selges i dagligvarebutikken, Vita og Cubus

Denne lille saken anbefales varmt fra meg. Jeg har tidligere vært veldig fan av svampkrukken overfor vanlig neglelakk, fordi jeg synes den er så enkel å ta med seg. Men nå som denne har kommet, bruker jeg heller denne enn svampkrukken. Dette fordi denne er mer skånsom og pleier neglebåndene med olje og e-vitamin. Dere kan lese mer om den her. 

♥ Noen som har denne? Hva synes dere isåfall om den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg