En liten ebay guide..

Har fått litt spørsmål om jeg kan hjelpe dere litt på vei når det gjelder ebay..
Vel – jeg kan prøve så godt jeg kan i hvertfall 🙂

1:
Opprett en konto.

2:
Surf i vei – her finner man som sagt nesten alt man trenger.

Tips – lurt å vite akkurat hva man leter etter, ellers kan man bli sittende og ikke finne noe.

Dette søker du på i søkefeltet.

3:
Visst du finner noe du liker, men som du ikke er helt sikker på enda –
trykk watch this item. Dette er lurt slik du senere finner til det igjen.

4:
Selve shoppingen…

Du kan enten trykke på buy it now, eller så må du være med på en budrunde.

Jeg er ikke så ofte med på budrunder – for jeg føler jeg alltid taper .. Hehe..

Så jeg anbefaler å finne ting som du kan kjøpe med en gang..

SHIPPING:
Visst det ikke står opplyst om shipping – anbefaler jeg å sjekke ut det , før du kjøper noe.

Da trykker du på contact seller.

Du får da svar tilbake på Messages etter en stund .. Det kan ta opp til flere dager, ha produktet på "watch item" i mens, sånn det ikke forsvinner.

5:
Når du har kjøpt det du skal ha, må du opprette en Pay Pal konto, dette er en veldig sikker betalingsmåte..

Legg inn kreditt kortet ditt.

Trykk Pay Now – så er du i gang 🙂 Da er det bare og bekrefte at du skal betale..

STEG 6:
Er du utolmodig (som meg) og vil vite når du får produktet ditt – kontakt selgeren, og spør hvor lang tid det ca vil ta før det kommer i posten 🙂

Jeg vet ikke om dette var til noe hjelp – såg jeg var ltit dårlig å forklare ..
Men spør om dere lurer – så skal jeg hjelpe så godt jeg kan!!

Jeg husker med en gang jeg opprettet en ebay konto – huffa meg, jeg styrte sånn før jeg skjønte hvordan ting fungerte …
Men nå synes jeg det er kjempe enkelt !

Jeg elsker å handle der rett og slett !!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg