En liten ebay guide..

Veldig mange av dere lurer på dette med å handle på ebay. Det er veldig mye å forklare, så jeg legger ved link til en guide jeg fant på minmote. Noen av dere spør om det er trygt og handle på ebay, jeg har hatt kontoen min i flere år – og har kun blitt lurt èn gang. Jeg mottok ikke produktet mitt, og fikk heller ikke kontakt med selgeren. Så jeg opprettet en case mot han, og fikk tilbake pengene mine gjennom ebay. Dere må alltid sjekke hvilken rate selgeren har, jeg handler kun fra selgere som har over 95-96 % Da vet man at det er ganske trygt. Kan også være lurt å sjekke hvilke tilbakemeldinger selgeren har fått på shipping, og på de ulike produktene han/hun selger. 
Når det kommer til toll, er det umulig å vite hvilke varer man må betale toll på, men så lenge man handler under 200,- (tror jeg) slipper man toll. Jeg har bestillt så ufattelig mye gjennom ebay, og tror ikke varene har blitt stoppet mer enn èn-to ganger. Så jeg har vært heldig.

Og når man søker etter ting på ebay, må man være veldig spesifik på hva man søker/leter etter, visst ikke kan man bli sittende og bla, bla og bla.. Det finnes så utrolig mye der. Skal du ha en kjole, er det greit om du vet sånn ca akkurat hvordan du vil ha den.. Vil man ha en kort, stram kjole kan man feks søke – bodycon dress. Skal man søke etter sko med kilehæl – wedges. Så kan det også være lurt å søke på hvilken farge og size man vil ha. Da begrenser man søket mest mulig. På ebay kan man finne all mulig slags hårprodukter/sminke, vesker, smykker/ringer, hårstylere – ja det meste, og så billig da, iiik!!

It`s heaven.

Linken til guiden får dere HER. Idag har jeg senvakt, og da jobber jeg fra 13-20. Deilig å få sovet litt lengre midt i uka. Så nå kommer elskling hjem på lunsjpause, og vi skal ha en liten lunsj (frokost for min del) date.
Fikk pakke på døren fra Asos, kjolen jeg skal ha på kickoff imorgen, gleder meg til å vise dere!

Oh happy day!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg