DIY til julebordet

Hei og riktig god mandag fra Oslo! Si meg – har dere fått julestemningen på plass enda? Det har ikke jeg nemlig, og jeg som er en sånn julejente! Heldigvis kommer familien i i morgen – og da skal det bli juuuul i heimen, med julemusikk og julemat, jippi! ♥ Så må jeg nesten få med meg mamma på julebakst, hun bakte alltid sjakkruter til meg når jeg var liten jente, og det var det beste jeg fikk!

Prøvde å få den frem i går – var hjemme hele dagen, hørte på julemusikk, så julefilm. Nei… HVA skjer! Hehe..

Det skjer jo mye gøy i desember, og det er ikke alltid man finner akkurat det man vil ha på seg eller ser for seg. Jeg var på julebord / middag hos min nydelige venninne Marie på fredag, det var så gøy! Og jeg ante ikke hva jeg skulle dra på meg. På Zara fant jeg en silkekjole i den nydeligste gul/gull fargen. Denne er opprinnelig lang, men jeg tok rett og slett frem saksa og klippet den av så den ble litt mer party! Og siden vi skulle være inne, tillot jeg meg selv å gå uten strømpebukser og med pumps. DIY partykjole på 1-2-3 og bare til 399,-! (Mange har spurt hvor den er fra så derfor tenkte jeg og komme med et lite tips) ♥ Er jo gjerne litt sent å bestille kjoler fra nett nå også pga posten – og ikke alltid at man finner det man vil ha i butikkene – så da gjelder det å være litt ekstra kreativ!

Beltet er også fra Zara – synes det er så fint med statement belte! Skoene er YSL ♥

I ettermiddag skal jeg få koll på julestemningen kjenner jeg! Er jo bare 14 dager igjen, og det raser jo avgårde. Tusen takk for masse fine tips når det kommer til julepynt til treet mitt!

Mandagsklem!

16 kommentarer
    1. Skal du henge opp speilet på veggen, eller har du bestemt deg for å ha det stående slik at det er flyttbart rundt omkring?

    2. Heei<3 Har et forslag til et innlegg du kan lage, nemlig en slags recap av alle leilighetene du har bodd i? Har lest bloggen din siden du bodde i Ålesund og jobbet i BikBok, så det hadde vært sykt kult å se hvordan stilen din har forandret seg siden den tid? Og evt hva du ville gjort annerledes til en neste bolig evt?❤️

      Klem

    3. Så fin!!<3<3 Alt kler den smukke:*

      Duu, kan du pleaase fortelle meg hvor sofaen på bildet der du har kjolen på er fra? Leter etter ny og den var PERFEKT!

    4. Hei Lene! Nå har jeg lett og lett, så jeg håper du kan fortelle meg navnet på låta du spilte i stuen din her om dagen. Bam bam remix! Please? 🙂

    5. Altså, det pinnekjøttet du lager med sirup (?) ser så sykt godt ut. Mulighet for en liten oppskrift på din versjon av pinnekjøtt? 😀

    6. Herregud for en glød, du stråååler!!✨ Vil du dele hvilken highlighter du bruker? Gjerne hvilken foundation og solpudder også

    7. den sofaen der!! hvilken modell og farge er det? lett etter en sånn så lenge!! helt nydelig! 😀 håper du svarer <3

      1. Hei, dette en sofa fra Linge Roset! Husker ikke helt modellen- men det ser du når du googler <3 KLEM

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg