En liten bit av hjemmet

Da var det endelig på tide å vise dere litt mer av kjøkkenet! Jeg er så fornøyd ♥ Dere har jo sett litt før, men nå har jeg fått på plass speilet som jeg har gledet meg sånn til, og benkeplatene er ferdige- så her ser dere litt av hvordan det har blitt. Gikk for en sotet variant da jeg ville “dempe” speilet litt, men likevel få den følelsen av ekstra dybde i rommet. Synes det ble veldig fint til resten av kjøkkenet og fargene i det. Annerledes, men jeg elsker det og er så fornøyd med mitt eget valg. Hihi!

Jeg som elsker å lage mat, og som trives så godt på kjøkkenet – må bare si at jeg ikke kunne hatt et finere kjøkken nå altså. Jeg NIIIII-trives, hehe.. ♥ Mitt favorittsted!

Jeg har ikke kommet langt på selve innredningen enda, men makket meg til å kjøpe noen planter forrige uke. Jeg må ha planter som er lette å stelle med, ellers dør de jo innen en uke, hehe. Så sukkulenter (?) equalyptus (med og uten hvit “glasur”) og en eller annen raring som jeg ikke aner navnet på men som jeg digger. Den er så rar-kul!


Jeg har bestemt meg for å gå for lette planter i hele leiligheten, samt krukker i alle varianter og fasonger, men i svart og hvitt, og glass! Jeg elsker å handle på Mina Milanda på Frogner. Helt fantastisk sted ♥

Mandagsklem, og håper dere liker kjøkkenet mitt, hihi!

47 kommentarer
    1. Så fint det har blitt!! 🙂 Men jeg synes kanskje lampene på kjøkkenet henger litt høyt? Jeg ville kanskje tatt de litt ned 🙂 Det er jo noen “regler” på det der, og mulig du har fulgt dem. Men ville googlet og sett 🙂

      1. Takk! Jeg synes de henger perfekt jeg 🙂 Jeg som har bestemt høyden selv sammen med elektriker! Er de lavere vil man få de i hodet om man er høy og skal lage mat 🙂 Klem!

    2. Den hvite blazeren din fra Mango er så fin! Prøver å finne den på nett men finner den ikke noen sted.. vet du hva jeg kan søke på? 🙂 Er det forresten en kjole?

    3. Kjempefint! Tror forresten du må sjekke ut betydningen av ordet nitrives.. Sårry, greidde ikke dy meg. 🙂

      1. Ser ikke noe feil i ordet? Ord har forskjellige betydninger i forskjellige dialekter. I min dialekt så betyr det å «nitrives» å ELSKE seg der, altså et sterkere ord for å trives 😉

    4. Et lite tips fra meg:
      Hva med å senke lampen som henger over spisebordet til «riktig» lengde? Der vil jo ingen kunne skalle borti den og det vil skape mindre oppsatt symetri i rommet og derav gi en bedre romfølelse:)

    5. Åhh for et fantastisk fint kjøkken! Husker du sa for en stund siden at fu tok på deg interiøroppdrag, stemmer fortsatt det? Mtp at du har jo så mye selv på agendaen.

      1. Hei 🙂 Jeg gjorde det en stund. Men nå gjør jeg ikke det lengre 🙂 <3 Fremover blir det større prosjekter så da går tiden bort i det <3 Klemmer til deg

    6. Wow, du har en helt fantastisk smak på interiør, Lene!! Dette var utrolig fint. Gleder meg til å se mer! Ikke rart du trives 🙂

      Kan jeg spørre om hvor marmor-potten din er fra? Den til venstre med den grønne planten i☺️

    7. Hei! Syntes du er så utrolig flott på håret, og skal faktisk klippe meg ganske likt den lengden du har! Bare lurte på hvordan du styler det? Bruker du krølltang hver dag?
      Fortsatt fin dag 🙂

      1. Hei, takk! Så fornøyd med lengden! 🙂 Jeg bruker ikke krølltang hver dag, hehe.. Men jeg bruker en stor en, når jeg først krøller, så blir det mer bølger enn krøll 🙂 Ligger en video ute på youtube kanalen min <3 Lykke tiiil!

    8. LenemorLenemor! <3 Herremin, jeg blir så stolt av deg. fy søren. Forrige innlegg satt virkelig spor og ettertanke, de spørsmålene der er så utrolig viktig og tenke på/over. Det er ting man bare tar forgitt. Dette er noe jeg skal ta med meg videre, noe alle burde tenke over.
      Det er så utrolig koselig og titte innom her, du er en herlig person med den fineste personligheten, det fortjener du virkelig å høre. Elska når du kommer med slike personlige innlegg. Jeg er så glad for at jeg for noen år siden plutselig traff på deg, det er jo så lenge siden (hjelp, tiden flyr), men du er den samme personen i "virkeligheten" som bak skjermen <3. Har jeg inntrykk av ihvertfall. Så jordnær og god.
      Hjemme ditt er blitt sikkelig fint, det er typisk Lene preg over det hele. Digger at du tør å prøve nye ting. Gleder meg til å se resten.
      God førjulstid, fine! Nyt det, senk skuldrene og slapp av 🙂 Håper alt står bra til med deg ellers også?

      1. Lisa <3 Heeii! Og takk for fine ord 🙂 Ja, tenk det. Tiden flyr avgårde. Nesten litt skremmende!! 😀 Klarer jo knapt å følge med på tiden jo! Puhhh

        Tusen takk- hehe, ja den er veldig Lene faktisk <3 Så fornøyd 🙂 Goood førjulstid- og jul til deg 🙂 Alt er bare fint her! <3 Klemmer

    9. Hei! Jeg bare lurte på om de skoene du nylig la ut på instastoryen din fra Zara, om de er av nyere eller gammel kolleksjon? Synes de var såå kule! men finner ikke de på Zara sin nettside 🙁

    10. Hei Lene! Kjøkkenet ditt ble superlekkert, digger den stramme fargepaletten men bredden på valg av materialer Kan jeg spørre hvor du har bestilt det store speilet og om det kom i ett stykke? Hvordan ble det montert på veggen?

      1. Hei! Tusen takk 🙂 Det bestilte jeg via en glasmester jeg fant, kom i 2 stykker. De limte det bare på 🙂 <3 Så happy!

        1. fint om du kune nevne/gi oss tips hvor det speilet ble bestilt- når du først skal framme deg selv som interiørkyndig

    11. Hadde senket lampen over spisebordet tilsvarende som spisebordet er lavere enn benken 🙂 det hadde blitt perfekt 😉

    12. Hei!
      Kjæresten min og jeg har kjøpt oss gammel leilighet som vi ønsker skal få nytt kjøkken 🙂 jeg har veldig lyst på liknende øy/spiseplass slik du har gjort – kan du si bredde og lengde på rommet, samt lengden på øya? 🙂

      God helg! 🙂

    13. heii!! måtte google tilbake til dette innlegget så håper på svar 🙂

      hvor kjøpte du hvit equalyptus planten ?? får man kjøpt planter også på mina milanda?

      mvh martine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg