En lang tur

Hei søtinger! En liten update fra Italia. Idag har vi hatt litt av en dag.. Den startet overskyet, og så tittet solen frem en liten time, så da sprang vi ned på stranden. Så skyet det over, og begynte å tordne og regne. Så da tok vi like gjerne turen til kjøpesenteret som ligger et lite stykke unna her. Det blir nok siste gangen, ihvertfall for min del. Glad for at jeg i det minste fikk litt sol! Turen til kjøpesenteret gikk forsåvidt greit, vi har bare 3 sykler og er 5 personer, så jeg og Andreas tok taxi. Som vi forresten måtte vente i 20 minutter på, tror ikke de har så mange taxier her i området. Fant meg forresten en kjole, men ellers var ikke shoppingen noe å skryte over. Da vi skulle dra hjem, fant vi ingen taxi, ikke èn! Vi gikk rundt og lette i over en halvtime, og hadde med oss flere kilo med matvarer. Ingen inne på kjøpesenteret kunne ringe etter taxi for oss, og da jeg til slutt fant en som hadde nummeret til “taxien” gav han meg heller sitt EGET! Haha, for en fyr.. Tilslutt ble vi så lei at vi tok bena fatt, og fikk oss en laaaang og lattermild tur hjem igjen. Nå har jeg endelig fått skiftet og føler meg litt fresh. Kjole fra BIK BOK / Klokke herfra (Reklamebasert lenke) Så fikk jeg låne headsettet til min bror på vei bort til pappa og de, og daaaa ble jeg i goooodt humør igjen! JEEE! Nå har vi spist taco, og resten av kvelden skal nytes. Kun 2 dager igjen. BUHU. Håper dere har det fint hjemme! :* CIAO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg