En kjoleguide

Mange har etterlyst en kjoleguide, og endelig har jeg makket meg til å lage en for dere. Våren er her, og det er årstiden hvor man endelig kan begynne å kle seg litt lettere. I tillegg skjer det så mye spennende, og da er det greit å ha litt i bakhånd slik man slipper løpe rundt som en galning når man plutselig skal ta seg en spontantur ut med jentene o.l Det er jo heller ikke lenge til bryllupssesongen begynner for fullt, og det er sikkert en del av dere som er invitert i bryllup, så her har jeg laget noen tips til dere. Hope you like it ♥

  • Kjoler til bryllup //

Personlig tenker jeg automatisk at jeg vil ha på meg en lang kjole. Nettopp fordi jeg synes det er så fint og elegant.. Og fordi det passer perfekt inn i en sånn type anledning .. Grønn/gul kjole – her // Blå kjole – her // Orange kjole – her Rosa kjole – her // Turkis kjole – her // Rosa kjole – her Mange velger å bruke korte kjoler i bryllup, og det er overhodet ingenting i veien for at man kan bruke det. Så lenge det er en fin og deilkat en. Ikke dukk opp i ett bryllup med den råeste partykjolen du har. Rosa kjole – her // Lilla kjole – her // Blå kjole – her

  • Partykjoler //

Jeg synes det er greit å lage seg ett lite lager med kjoler nå som varmere tider nærmer seg – så har man alltid liggende visst man skal ut på noe gøy. Rød kjole – her // Hvit kjole – her // Svart kjole – her Peach kjole – her // Rosa kjole – her // Beige kjole – her (Affilateslenker) Hva synes dere, mange fine ikke sant? Noen favoritter kanskje?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg