En jakke på jakke type dag

De siste dagene har det tikket inn ønsker om mer antrekksbilder, og det synes jeg er hyggelig! Minn meg gjerne på hva jeg burde ha mer av, og hva jeg av og til glemmer litt av å poste. Grunnen til at antrekksbildene har falt litt fra er egentlig fordi jeg opplevde litt dårlig respons og engasjement, men hva er det egentlig å engasjere seg i, når jeg tenker meg om?! Ønsker du mer antrekksbilder- og innkjøpsposter? JA ELLER NEI? (I kommentarfeltet) ♥ Det er viktig for meg å vite om dette fortsatt er interessant, det var jo “motebiten” som først startet denne bloggen. Den tiden da jeg tipset om råkule wedges til en billig penge hos ebay, noen som husker det?! Og da jeg lagde egne kjoler og skjørt når jeg skulle på party. Hehe, da hadde jeg en annen driv på motebiten ja, haha! Så jobbet jeg jo i klesbutikk da, så da var vel motivasjonen litt mer på topp ♥

Idag har jeg og Espen fryst rumpene av oss i Bjørvika for å ta litt bilder! Det ble jakke på jakke idag, og nettingstrømper under lakkbuksa, gitt. Jaaaa det er vel alltid greit å prøve noe nytt. Skulle ønske vi hadde en “meningsmålings”funksjon på bloggen- så jeg fikk vite hva dere synes. Er jo så enkelt å trykke yes or no, som på instastory!


 Sa til Espen at her prøvde jeg LITT vel hardt, men han sa det var OK så laaa gå!

Bukser Bik Bok – Sko Zara – Genser HM Trend – Briller Rayban – Svart jakke Bik Bok – Leo jakke Stand

Ha en fin kveld- og ikke glem å skriv ja eller nei på om du vil ha mer av antrekksbilder – OG innkjøp da ♥ (Det er jo noen som mener at innkjøp er skrytete også, så jeg vet ikke jeg..) LOVE!

215 kommentarer
    1. Jaa 🙂 men også mye mer interiør spalter. Blir så inspirert av deg på interiør fronten så kunne ønske du lagde litt mer interiør kollasjer <3 spesielt soverom har jeg et ønske om litt tips på ulike stiler!! Klem

    2. Jeg ønsker meg mer interiør, kan ikke bli nok av det! Og så liker jeg de personlige innleggene og hverdagsinnlegg.

    3. Hei Lene.
      Personlig så synes jeg du skal fortsette med å vise oss innkjøp og motebilder. Jeg leser bloggen din for å bli inspirert, for å få ideer til antrekk, holde meg oppdatert osv. Tips til billig shopping er helt innafor synes jeg, alltid fint med tips til eBay shopping:)
      Fortsett å innspirer du Lene:)

    4. Ja takk til mote, men vil og gjerne se mer av interiør og det nydelige kjøkkenet ditt 😀 kan du fortelle litt om hvordan det er med marmor øy (du har vell både hatt sort og hvit?) 🙂

      1. Det skal du få se masse av fremover 🙂 Det kan jeg fortelle deg er fantastisk, superfornøyd med begge!

    5. Nei til innkjøp.

      Ja til gjenbruk og antrekksbilder av plagg du allerede har.

      Ja til et (litt) grønnere 2018 <3

    6. Gjerne mer personlige innlegg også, elsker personligheten din, måten du reflekterer på og ærligheten du har! 🙂 Ellers er outfits tipptopp, og gjerne litt tips til hvor du liker å shoppe i butikker i Oslo!

    7. Ja!!! JA!!!! Både med luksus og budsjett kanskje? Siden du har så mye dyrt og fint som ikke alle har råd til <3

    8. Gjerne flere innkjøp og outfit innlegg!! Er så kjekt å bli inspirert her inne:)) veldig gøy med typ «månedens favoritter» eller noe slikt med alt fra interiør, klær og sminke til duftlys hahah! Eeelsker dufteting

    9. Ja til mer antrekk og innkjøp, liker begge deler. Aller kjekkest er det når du kjører innkjøpsvideo Ha en fin kveld Lene, du gjør en kjempejobb med denne bloggen

    10. Innkjøp!! Synes alle videoene du hadde tidligere i høst/sommer var utrolig inspirerende! Endte alltid opp med å klikke hjem ett av plaggene <3 Ekstra kjekt når man ser det på og i bevegelse!

    11. Jeg sier JA til både antrekk og innkjøp. Opplever det som inspirerende og innimellom nytenkende i forhold til egen klesstil! Stol på deg selv – jeg tenker du tar gode valg på bloggen <3 Du har en fin blanding av hverdag, interiør, venner/familie, mat, trening og reise. Jeg har tidligere sagt at jeg synes "reise-innleggene" dine er mindre interessante, men det handler kun om at jeg selv ikke har interesse for reise. Synes uansett at det er verd å ta en titt innom bloggen din for å se hvordan du har det på reise 😀

      1. Men JA til mere interiør og leilighet! Håper virkelig det kommer en housetour når leiligheta er klar for det – can`t wait!!

      2. Du er herlig altså, takk! Jeg synes også at reiseinnleggene mine er kjedelige, haha!! Hodet mitt er i feriemodus da <3 Hehe, kleeeeem

    12. Ja takk begge deler.
      Ser gjerne mer til interiør, tips fra hjemmet ditt og oppskrifter på mat du lager.
      Syns du er en morsom jente, fortsett å gjøre ditt. 🙂

        1. Blir så glad når du svarer. 🙂 Så hyggelig at mld blir lest av deg ikke bare godkjent. 🙂
          God helg.

    13. Ja til mer av klær, sminke, innkjøp og velvære. Hadde vært supert med et slags månedens favoritter-innlegg!:)

    14. Mere interiør, motebilder og innkjøp 🙂
      Klikker innom hver dag for å se hva du har lagt ut 🙂

      Ha en super kveld! 🙂 Klem <3

    15. Et STORT JA fra meg til mer mote, innkjøp og interiør. Jeg blir så ofte veldig inspirert av deg, og vil helst ha alt du har. Hihi <3 Jeg liker også veldig godt når du er personlig og deler tankene dine. Syns du tar bloggen din til nye høyder hele tiden, og jeg elsker alt du har å by på. Flinke du, Lene :*

    16. Ja til både mer antrekksbilder og innkjøpsvideoer! Har likt dine siste innkjøpsvideoer så godt

    17. Er det lov å si JA til mer av både antrekket og innkjøp? <3 Hvor var du forresten og spiste på instastory? Så skikkelig godt ut!!

    18. JA takk til mer antrekk, mote og innkjøp! Elsker stilen din og får såå mye inspirasjon av den 🙂

    19. Innkjøpsposter!! Av både klær og sminke/hudprodukter Føler mange lurer på spesielt sistnevnte og tips, og kanskje en video fra morgen til kveld igjen? De er de beste!

    20. Ja til innkjøp!! Synes forresten det er gøyest når du deler skatter som du har funnet til overkommelige priser

    21. Ønsker veldig gjerne mye mer interiør, kan aldri få nok! Tenker at noen aldri blir fornøyd, og at du da må blogge om ting DU brenner for. Ønsker også flere spørsmålsrunder, ukens tips, vanlige hverdagsinnlegg om hva du har gjort om dagen, antrekksposter, ting vi ikke vet om deg, bucket listen din osv

    22. Ja takk til mer interiør og antrekk! Et annet spørsmål; bruker du aldri kamera når du tar bilder? Ser ut som du bare tar mobilbilder, og kvaliteten er ikke særlig god.. Elsker uansett bloggen din

      1. YES. Nei jeg gjør ikke det- jeg elsker mobilbildene, men skjønner hva du mener … I blant er det kanskje ikke helt on point 😀

    23. Ja til antrekksposter, nei til innkjøpsposter (de videoene ender jeg aldri opp med å se, desverre…). Som noen andre her har sagt – ja takk til mer interiør også! Gjerne oppskrifter også, syns du lager så fristende og god mat 😀 Alt fra fredagsmiddager til sunnere alternativer 🙂

    24. Hei,

      Virker som du har sluttet helt med de innleggene der du oppsumerer alle dine “favorittantrekk” i løpet av en viss periode eller måned. Likte de postene. Da ser man alt i ett innlegg og kan la seg inspirere.
      En annen ting jeg vil si er at jeg liker bloggen din men syntes det er lite oppdateringer.
      Vi bør vel kunne forvente i hvert fall ett innlegg om dagen. Jeg mener ikke å kjefte, men meg selv personlig gidder ofte ikke klikke meg inn på bloggen din fordi det hender altfor ofte at den ikke er oppdatert hver gang jeg klikker meg inn, og det kan gå dager der den ikke er det. Og da gidder man ikke til slutt. Dette er konstruktiv kritikk fra meg. For all del ta deg fri men føler veldig ofte at du er “borte” fra bloggen. Ønsker deg en fin dag Lene 🙂

    25. ja, jag vill absolut ha mer outfitbilder, det är den största anledningen till att jag läser din blogg! har läst den sen 2013 och jag har saknat outfitbilderna! 🙂

    26. Hei Lene!
      Vil tipse deg om å se på God morgen Norge i dag og de uperfekte pikene.
      Det er jentene sine som tar ansvar og er forbilder det! Kanskje noe du kan ta med i 2018? Livet er ikke perfekt
      og det er noe å vise til unge jenter som tror at livet ikke er fullkomment uten silikon, fillers, dyre vesker og merkeklær.
      Du er i en unik posisjon der du har muligheten til å påvirke på en sunn måte – bruk den!

      Hilsen Camilla

    27. JA til innkjøpsvideoer, video hvor du viser frem sesongens favoritter, og viser ulike måter du styler dem på! Hva med video hvor du viser dine favoritt basics?
      Stå på og fortsett med det du gjør, Lene! <3 Synes du gjør det på en helt unik, inspirerende og fin måte <3 :-*

    28. Jeg tenker kanskje du kan kombinere innkjøps- og antrekksbilder i et vanlig innlegg? At du liksom skriver om noe annet men tar med antrekk- og innkjøp som en sånn “btw”, om det gir mening? 🙂 Ellers ønsker jeg meg mer av matoppskrifter! Husker du la ut masse gode oppskrifter når du startet å blogge, og jeg synes du er så flink til å lage god mat! Så gjerne mer av det 🙂

    29. Veldig kult antrekk<3
      Jeg digger når du lager videoer, du er jo så herlig som kommer ekstra godt frem på videoene dine:)
      Kunne tenkt meg video når du lager gode matretter eller baking.
      Ha en god dag videre<3

    30. Interiø, innkjøp og outfits (kanskje på video? Syns det var så gøy å se videoene dine i vår/sommer! <3

    31. Innkjøp, antrekk og produkter du bruker til dagelig! Oog interiør. ALT!! En mer inspirasjonsrik liten energibombe skal man lete lenge etter <3

    32. Ja till inredning och Ja till outfit och Ja till matlagning!
      Anledningen till att du kanske känner att publiken inte är lika positiv på outfitsbilder längre kan vara för att väldigt många bloggare har samma kläder på sig. Alla sitter med en eller flera Ganni-genser på sig, och det är inte rimligt att flera av oss ska sitta med tröjor i olika färger i garderoben när en tröja kostar 4000kr. Alla gör samma outfitbilder, alla har DW-klockor på sig och gör samma reklam samma veckor. Det är nog detta som är svårt som bloggare att ha blandningen av, då man inspireras av varandra och många gillar samma mote. Jag gillar dina kläder, men det är inte det jag går omkring i daglig dags. Tror många bloggare måste börja tänka smart, och tänka vart är min publik. Vi alla förstår att mycket som är i bloggvärlden är spons, och även där tror jag publiken har fått nog. Det blir inte inspirerande att se att alla bloggares värld/utseende är perfekt. Vi vill se verkligheten och se bakom bloggfiltret. En vanlig bloggläsare i 30-års åldern på ett helt vanligt jobb har absolut inte möjlighet att dricka en god kopp kaffe från en kaffemaskin som kostar 4500kr, lägga sin make-up med ögonfransar som kostar 1000kr/månad, och ta sitt busskort med naglarna som kostar 1000kr/månad. Och samma tjej som är på väg till sitt jobb kommer inte gå klädd i jeans för 1500kr tillsammans med sin genser för 4000kr, och över detta har hon en jacka som är värd 8000kr. Och alla sina ting har samma tjej i en väska för 30.000kr. Och sen ha en gigantisk garderob med en viss budget på alla kläder. Det som dessvärre aldrig visas är att mycket är spons. Det blir inte verklighet och inte rimligt för de flesta av dina läsare. Jag hoppas verkligen att du förstår mig rätt nu, jag gillar din blogg men jag tror att bloggvärlden är på väg att ändras. Tror många av oss kvinnor vill läsa mer om arbetet bakom bloggen, du är ditt eget bolag. Hur förvaltar du det? Vi vill ha ärlighet bakom spons, många av dina yngre läsare ser upp till dig och många andra bloggare och där har man som vuxen ett ansvar att visa verkligheten. Hur ser en dag ut för dig? Vad har du för planer i framtiden? Har du kanske ett arbete utanför bloggen? Bloggvärlden i Sverige har ändrats väldigt mycket på ett år bara, där är det mycket mer ärlighet i bloggarna. Se på Isabella Löwngrips förvandling tex, där är det väldigt mycket ekonomi/livsstil och ärlighet numera.
      Det är svårt att ge kritik utan att låta negativ men jag hoppas verkligen att du förstår vad jag menar med all denna text. Jag har läst din blogg i flera år och kommer fortsätta med det, men bloggvärlden behöver förnyas tillsammans med dina läsare och publik. Klem!

      1. Hei Denice, tusen takk for god tilbakemelding! Jeg forstår absolutt hva du mener <3 Helt klart med deg på den. Samtidig så må jeg få ta meg selv litt i forsvar, for min garderobe er full av klær fra H&M, Zara, Bik Bok, Mango – det er ganske sjeldent jeg har dyre klær på meg, og om jeg har det kan det være en Ganni genser, eller feks en jakke. Jeg elsker jo Hm, BB, Zara og de butikkene! Men ja, kanskje man skal tipse litt mer om klær på budsjett osv fremover <3 <3

        Stooor klem til Sverige <3

        1. Hei.
          Stiller meg bak dette innlegget.
          Vanskelig å skrive dette uten at det kan bli tolket feil, men vil skrive først at jeg ikke mener det som kritikk.
          Men slik stil du hadde før, feks da du bodde på Aker Brygge, traff kanskje den «vanlige» jenta. Og vi kunne gå å kjøpe det samme skjørtet eller genseren. Helt enig i at du generelt ikke bruker spesielt dyre klær, men heller har dyre accecorier. Men den stilen du kjører nå er nok mer typisk for Oslo eller andre større byer. Den treffer nok ikke like mange som den gjorde før.
          Den tiden du bodde på Aker Brygge føler jeg du tok oss mer med i livet ditt. Nå føler jeg selve Lene er mer distansert for oss lesere.
          Mener ikke dette slemt altså, ville bare dele det jeg tenkte når jeg så på de tidligere bildene av deg 🙂
          Stå på videre. Supert med mange oppdateringer de siste dagene

          1. Hei, helt i orden 🙂 Lene som ikke er distansert er på vei tilbake, jeg lover <3 <3 Kjempefint at du sier det synes jeg – man kan aldri bli bedre om ingen sier noe <3 God helg-klem til deg!

    33. Jaaa til outfit og sminke tips..Takket være deg så har jeg fått meg noen nye plagg i garderoben som jeg har blitt så glad i og hadde aldri funnet dem uten tips fra deg!Jeg blir spes glad når plaggene er fra hm zara el bikbok for da er det mulig for meg også å få tak i dem thihiii!:)))Åhhh Lene,du er så utrolig flink og god i alt det du gjør og du er min favoritt blogger ,vit det!:)Ha en strålende dag vakre flinke deg!:)Klemmm i fleng!:)

      1. ÅÅh GUROOO <3 Hjerteklem til deg, tuuusen takk <3 Så kjekt og høre altså – nå blir jeg så glad <3

    34. JA til flere antrekk og innkjøpsinnlegg!! <3 Elsker stilen din, den har bare blitt bedre og bedre og gir meg så masse inspirasjon!! Derfor jeg begynte å følge den for maange år siden 😀 Månedens favoritter og vlog med innkjøp er også kjempegøy å følge med på!!

    35. Jaaa til mer antrekk og innkjøp!! Og gjerne inspirasjon og ønsker du har på både antrekks- og interiørfronten Det bildet du har designet dusjdørene dine etter som du la ut på instastories i dag tidlig var jo helt nydelig, så gjerne mer av sånt her inne og <3

      1. Ja var ikke den dusjdøren bare .. RÅ?? Den kommer opp idag! Og herregud som jeg gleder meg til å vise dere! <3

    36. Innkjøp og antrekk er favoritten du er så vakker og så god smak, og da jeg kan jo herme litt noen ganger hehe

    37. Jeg synes det er kjekt når du skriver om både interiør og mote, reise og personlig også, det er kanskje variasjonen som er så bra! Jeg synes du lager veldig gode videoer, da du har et vinnende vesen og mye kjekt å fortelle. Kanskje du kunne laget litt videoer når du reiser også? Jeg likte spesielt videoene der du forteller hva du har kjøpt av klær i det siste og hvordan du vil bruke plaggene. Det gir gode ideer til å sette sammen ting man har selv fra før også, på måter man ikke har tenkt på før. Veldig kult at du tar leserenes tilbakemelding såpass seriøst. Det tror jeg mange setter pris på 🙂

      1. Hei fine deg, tusen takk for tilbakemelding Eva! Det hjelper sånn på 🙂 Jeg tar dere seriøst, det er jo pga dere at jeg er her <3 <3 Stor klem!

    38. Hei! Jeg har lest bloggen din i flere år og synes du alltid har veldig inspirerende innlegg som jeg alltid gleder meg til å lese etter en lang dag. Vanskelig å velge hva man ønsker mer av, da det som er så bra med bloggen din er at du mikser mellom mote, interiør, reise samt personlige innlegg. Fortsett sånn!;)

      Jeg lurte på om du kanskje kunne skrevet et innlegg eller lagd en video om dine favorittvesker som du har i garderoben? Det hadde jeg satt stoor pris på<3
      Ha en fin dag videre!

      1. Herlig du er Karen, takk! JA, det er mange som ønsker seg det – så det er kanskje på tide at jeg legger det ut <3 Klem

    39. Rungende ja til mer innkjøp/kles-inspo og interiør
      Du er en inspirasjon og jeg digger smaken din!⭐️
      Det samme gjelder på interiørfronten, men her ønsker jeg meg veldig et par budsjett-alternativ innimellom som kan passe litt bedre for en litt slunken lommebok
      Klem til deg

    40. JAAAA!!! Hehe. Ønsker å se mer av antrekkspostene og interiør. I tillegg synes jeg det er gøy å lese spørsmålsrunder både med svar fra deg og vennene dine. Stå på <4

    41. Hei
      Ønsker mer interiør på bloggen
      Kanskje interiørtips gode kjøp osv
      Flere matoppskrifter hadde også vert Superfint
      Kyllingsuppe som du la ut på bloggen for ett par år siden er favoritt her hos oss
      Fin kveld til deg

      1. Åh den kyllingsuppen!! Så kjekt at dere lager den, og liker den <3 NAM! Mat elsker jeg, så det skal det blir mer av 🙂

    42. IKKE MER INTERIØR PLEACE! Er så lei interiør. Moderate mengder takk haha

      Men JATAKK til MER innkjøp poster og outfit med hvor ting er ifra 🙂

      1. Hehehe 😀 Woops, det blir nok dessverre interiør fremover, men med en god miks av alt annet såklart <3

    43. Du bør sjekke ut bloggen til svenske Michaela (forni.se). Hun gjør det du prøver på og er superflinkt til å mikse alt fra mote, innkjøp, outfits, personlige innlegg, mat, trening og interiør. Hun er også flink til å skrive innlegg om ting som ikke er perfekt og fremstiller ikke seg selv som perfekt.

    44. jaa til innkjøp, elsker de videoene hvor du har kjøpt klær fra feks HM Trend også lager du en video med en type lookbook med hvordan du styler plaggene! det gir meg små masse inspirasjon

    45. Hei og takk for en skikkelig inspirerende blogg! Jeg har lest bloggen din fast i flere år, men har nok kanskje aldri (?), ivertfall veldig sjelden, kommentert. Men vil bare si at jeg liker den veldig godt! God energi, interiør, klær og innkjøp.. Liker egentlig alt jeg 🙂

    46. JA JA JA til interiør OG antrekk og innkjøp <3 men en ting, etter du begynte å redigere bildene dine mer som fotografen din, synes jeg bildene av interiøert ditt ikke er like fine. Synes det var finere sånn det var før, med mer natutlige farger enn de veldig brune tonene. Kan være jeg er alene om å synes det, men en tanke fra meg 🙂

      1. Hei, ja kanskje du har rett i det.. De burde være klarere- den varme tonen passer kanskje best på insta <3 Takk Ida 🙂

    47. Liker veldig godt når du har innkjøps video, der du viser de siste innkjøpene av klær! Og samtidig viser hvordan du ville satt sammen antrekk! <3 Også liker jeg veldig godt når du skriver om interiør! Gleder meg såå masse til house tour! <3

    48. Ja! 😀 likte veldig godt innkjøpsvideoene du hadde tidligere. Men det trenger ikke være nye innkjøp heller, det kan like gjerne være at du styler plagg du har fra før. Typ 5 antrekk med skinnbuksa, 3 måter å style en hoodie på, jobbstil… Og JA til mer interiør og personlige innlegg 🙂

    49. Jeg vil veldig gjerne ha mer innkjøp og antrekk! Jeg finner masse inspirasjon i antrekkene dine, uansett dyrt eller billig. Men jeg skulle gjerne sett litt mer av klær som jeg også har råd til, nå blir jeg student igjen, og det er klart det da blir litt trangere kår, haha!! 😀 Jeg vil gjerne se alt altså, men en fin miks hadde vært helt perfekt for min del. Uansett vil jeg bare si at du gjør en super jobb!! <3 Stor klem

    50. STORT ja til outfitbilder bruke å bla igjennom dine gamle bilder når æ trenger inspo i klesveien, så gjerne litt nytt

    51. Jaaaa – mer til alt fra deg 😉 Elsker både outfit poster, innkjøp av både klær, tilbehør, interiør mm., interiøs tips! Egentlig bare litt mer av alt du allerede legger ut 🙂

    52. Synes du skriver så mye bra, men JA til flere antrekksbilder og innkjøp. Gjerne innkjøps videoer 😀 synes det var sikkelig gøy å se på YouTube 🙂 også masse interiør. Du er veldig inspirerende <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg