En helg i Stockholm og litt antrekk

Annonse – turen til Stockholm var sponset av Nelly


Hei fra en solrik hovedstad! Ahhh den solen altså, den er LIVET!! ♥ I helgen har jeg vært på tur til Stockholm med en knippe herlige jenter, og Espen! Vi har kost oss sånn. Tusen takk til jentene i This Is Pr og Nelly som inviterte meg med på denne turen, takknemlig for at jeg får være med på sånne ting. Deilig og pakke kofferten med antrekk, føle seg inspirert og få litt forandring ved å reise utenfor Oslo. Og nå har jeg jo masse bilder å dele med dere også! Yeeeey. Vi er jo litt i en mellomperiode hvor man noen dager ikke trenger jakke, mens andre gjør man det – litt sånn vanskelig å kle seg merker jeg men jeg må si at den nye kjolen min fra Samsøe er helt magisk. Den kombinerte jeg med hvite støveletter og en oversized jeansjakke.

Kjole Samsøe, sko Zara

Lørdag ble det en kominasjon av kjole, joggesko og jeansjakke. Og null sminke på øynene, føler meg så “tøff” som går uten haha, om jeg kan si det? Litt naken men shit auuu, I love it!
Kjole fra Ganni, sko Balenciaga og jakke fra H&M Trend, solbriller fra Tom Ford

På lørdag var det duket for Nelly´s 15 års bursdag, og i den anledning hadde jeg på meg en lyseblå kjole (dessverre utsolgt nå) .. Synes blått er litt søtt, så da måtte jeg rocke den opp med belte og noen edgy sexy shoes!

Kjole Nelly, sko og belte Zara. Jeg elsker forresten disse skoene, de er SÅ HOTTE!

Litt bilder som fotografen til Nelly knipset, gjengen på tur haha!
Espenfar, meg og vakreste Camilla. Altså hvor FLOTT er ikke hun. (Camillaabry på instagram) ♥

I morgen kommer mamma på besøk, det blir så kos! Håper dere har en fin start på uken! Love

13 kommentarer
    1. Du ser ut som en million no matter what Lene! Wow! Og de solbrillene må jeg bare ha. Vet du hvilken Tom Ford modell det er? Har du evt en link? 🙂

      1. Tuuuuusen tusen takk 🙂 Så snill du er!! <3 Jeg kjøpte de på Synsam – men vet ikke modellen dessverre <3 Elsker deeee 🙂

    2. Hei Lene, jeg beundrer sånn gløden å brunfargen din!! Prøver å google meg til innlegg du har skrevet om dette men er det noen nye produkter du bruker? Spessielt til ansikte, du gløder sent å tidli å det er noe vi alle vil gjøre

      1. Heihei, ååå så hyggelig. Jeg bruker Beauty Blur fra Vita Liberata til ansikt og body blur til kropp 🙂 Begge i fargen Latte 🙂

    3. Lene! Kan ikke du være så snill å lage et «Whats On My iPhone» innlegg?? Det er så inn nå, og fler enn meg som har lengtet etter det lenge fra deg Du inspirer om alt, så hvorfor ikke når det kommer til å organisere telefonen og app-tips? Vær så snill å lag et slikt morsom og inspirerer innlegg for oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg