En helg med masse kjærleik

God mandag, dere! ♥ Det var så uvant å våkne uten lille baby Harley og Henriette her, de dro hjem i går formiddag. Herlighet for en fantastisk uke jeg har hatt med de to. De har bodd hos meg siden tirsdag, og jeg setter så umåtelig stor pris på tiden vi har hatt sammen. Jeg har allerede begynt å glede meg til neste gang de kommer. Å være så heldig at jeg har kunnet kose baby i så mange dager har vært en fryd! Han er så skjønn og god, bare det å få han under dyna på morgenkvisten med de små myke baby føttene – ååå ♥ Da forsvinner alt annet støy fra omverdenen. Det har vært deilig!

Vi har vært hjemme og laget deilig mat om kveldene, hatt besøk av både Renate og Maria. Henriette har fått møtt mange av sine venninner og kollegaer mens hun har vært her. Vi har spist middag på Fyr, og lunsj på Theatercaféen, ruslet tur i byen og spist masse digg snop!

Tid med disse. Gull verdt ♥

.. Og tid med han her ♥

Avsluttet helgen med friske 1,2 mil på ski. Og mer skal det bli denne uken. Beste jeg vet! Ønsker dere en herlig og energirik mandag!

18 kommentarer
    1. Hei Lene. Så utrolig flotte bilder, du ser helt amazing ut om dagen. Ikke frekt ment, men liker deg mye bedre med litt lengre hår, sååå fint!! Litt random spørsmål, men ser du har på deg den leo joggebuksen fra Zara, hvordan er den på størrelse, når man vil ha den ikke helt joggis, men litt tettsittende, men fortsatt joggis 😀 Skal bestille når den kommer inn igjen, har ingen Zara butikker her jeg bor så får ikke prøvd….

      1. Hei Mia, tuuusen takk! 🙂 Hehe, det tar jeg absolutt ikke som frekt. Takk! Jeg trives med begge deler, men må si at det korte er min favoritt 😀 Den er helt normal i str 🙂 Så bare bestill det du normaltvis bruker 🙂

    2. Kan du legge ut sminkevideo på hvordan du legger øyenskyggen? Eller eventuelt hvilket palett bruker du?

      1. Heia! Det skal ligge en ute på youtube, eller flere! Men jeg bruker en palett fra NYX, blant annet. Med orange og burgunder farger. Så fin!! <3

    3. Så herlig med babybesøk <3 og synes det er fint at du tar deg bloggfri i helga og bare nyter selskapet! Det er viktig med balanse, spesielt når du har stått i stormen siste ukene.

      1. Så bra du synes det, Tina. Og jeg er helt enig med deg <3 Vært litt storm, så da er det deilig og kose seg med de man er glad i 🙂 <3

      1. Heia, tusen takk! Du- det vet jeg ikke! Den er fra i fjor, eller året før. Usikker på om du får tak i den <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg