En god natts søvn.

Det var herlig å sove i sin egen seng igjen, elsker sengen vår, den er så myyyyk og god.. Nesten som jeg forsvinner litt oppi den, hehe.
Tror jaggu vi tok med oss solen fra Mexico, nydelig vær ute. Og jeg som var sikker på vi kom hjem til regn og deprimerende høstvær, men den gang ei! Nå skal jeg faktisk sette meg litt ut på terassen, selv om jeg må innrømme jeg har fått litt nok av sol nå. Men man må jo holde brunfargen ved like?

Fin utsikt. Men ikke så fin som den utsikten jeg har hatt de siste to ukene, snufs…
Gi meg noen kokospalmer og en hvit straaand!

Har jo selvfølgelig lyst tilbake til herlige Mexicoland, men det står ikke på humøret fordi!

Er jo glad for å være hjemme også da! Jippiiii. (Bandeau fra Berskha. Elsker fargen!)

Nå skal jeg kose meg med litt norsk sladder, og fashiooon!

Og etterpå skal jeg pleie det "tørre" extensionshåret mitt med disse produktene!

Sol i to uker er ikke bra for håret mitt, det kan jeg si med en gang. Gleder meg til å teste ut disse.

Disse får du kjøpt her, hos blivakker!

Ha en strålende dag!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg