En gledens dag

God morgen sunshines  ♥ 17 mai feiringen igår gikk over all forventning. Ja – dagen var faktisk perfekt fra morgen til kveld! Lenge siden jeg har hatt det så gøy. Vi startet dagen med en fantastisk, og gjennomført champagne frokost hos noen veninner av meg. Jeg er imponert over alt de hadde stelt i stand. Fra velkommenhefte, til 17 mai sanger, pynt i alle kriker og kroker – og ikke minst ett unikt festbord. Vi hadde det faktisk så gøy at vi dro ut champagnefrokosten helt til klokken 15! Planen var at vi skulle gå klokken 12, men sånn blir det når man koser seg gløgg ihjel. Tusen takk fine jentene for en herlig opplevelse sammen med dere igår  ♥ Festbordet. Ihvertfall en liiiten del av det. Nam nam, ikke sant? Vi var forresten hele 22 stykker til frokost. Meg og min allerbeste Henriette .. Her er vi sammen med de to søteste jeg vet om, Cathrine og Solveig – det er de som arrangerte frokosten igår. Flinkejentene! Meg og mitt yndlings kjærestepar. Henriette viser dere forresten det fine velkomstheftet vi fikk da vi kom. Happyface?! Etter frokosten dro vi ned på Solliplass, og ble værende noen timer på Champagneria, de hadde utendørstelt – så der koste vi oss før vi tok turen ned til min favoritt bydel. Tjuvholmen og mange, mange feststemte mennesker. Kjempegod stemning! Vi spiste middag på Olivia, før vi dro opp til meg på takterassen hvor vi satt til solen gikk ned. Meg og min elskede Bolsøybunad .. Blir alltid så glad når jeg får ta på meg den. Egil har også bunad! Fineste jentene i solnedgang, herlige! Vi dro en liten tur på BAR rett nedenfor meg, men jeg var i seng klokken 12, sliten etter en helt dag med morro. Hadde dere en fin 17 mai?! Hva gjorde dere? Nå holder jeg på å pakke, drar til Ålesund ikveld. Men først – skal jeg en tur på miinto og jobbe litt. Ha en herlig start på helgen  ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg