En førjulsgave til meg selv

Da jeg var i Oslo for 2 uker siden – kom jeg og veninnene mine over en stand hvor de hadde en helt fantastisk krølltang. Hellesøta satte seg fint ned i frisørstolen for å være prøvekanin, åh guuurimalla for noen nydelige krøller. Helle ble forelsket, Cathrine og Henriette ble forelsket, jeg ble forelsket.. Helle kjøpte den, men jeg synes den var litt dyr, husker ikke helt hva hun betalte – rundt 2-2500,-

For noen dager siden sjekket jeg den på ebay – og gjett hva den kostet ?!
642 (!!)  norske kroner -det er helt vilt, inkl frakt. Lene i ekstase og nølte ikke med å dra visaen.. Hurra for ebay! Håper jeg får den til jul, da skal jeg pakke den inn, å legge den under treet.

Til Lene
Fra Lene 

Tenk, så hyggelig. Hehe.

Man bare tvinner håret rundt! Går fort som bare det.
Så kan du få 3 forskjellige type krøller. Store, litt mindre og minst .. Hihi.

Tror det bare var 15 stk igjen, førstemann til mølla.
Et godt julegavetips!

Krølltangen får du her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg