En fin tirsdag

Hæ? Er klokken virkelig SÅ mye allerede? Tiden flyr fra meg. Men heldigvis er pakkingen unnagjort, bare noen småting som må gjøres. Har pakket ALT for mye, jeg kan virkelig ikke pakke.. Jeg har alltid med meg for mye på tur.. Bruker bare halvparten hver gang.. Heldigvis har Rolf Ivar pakket veldig lite, da er det plass til de nye klærne og skoene jeg skal shoppe meg, hihihi – jippi! Verdens største shoppingsenter, hjelp! Dette kan bli dyrt.

Nå skal vi hive i oss middagen, så skal vi opp til svigers for å si hadet. Senere kommer lillesøster Anniken på besøk, da skal vi ha kosekveld med masse godteri og Grey’s, koos. Jeg må tenke ut reiseantrekk til imorgen også.. Det får bli noe komfortabelt. Skal tidlig opp imorgen, for å jobbe noen timer, så drar vi til København i 3 tiden. Der skal vi vente til klokken er 21, og deretter ta flyet til Dubai som tar ca 6,5 t. Dubai ligger 3 timer foran norsk tid, så vi lander klokken 03.30 på natten norsk tid. Håper jeg får sove på flyet. Skal prøve å få blogget ett innlegg imorgen, men etter det hører dere nok ikke fra meg før på torsdag. Jeg må som sagt blogge fra lobbyen, litt kjedlig – men jeg betaler IKKE 150 kr døgnet for internett, nonono. Alt for dyrt. Men, alt for dere.

Bilder fra hotellområdet. Vi skal bo på Sheraton Jumeriah Beach Resort & Spa.

Private beach.

HERE WE COME!!

Dagens outfit /


Fra BIK BOK. Sko Nelly.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg