En fin sisteplass

I skrivende stund sitter jeg i kveldssolen med macen på fanget ute på terrassen. Solen tittet frem i totiden, og siden har den vært her. Så idag har vi fått gjort litt andre ting også. Blant annet spilt minigolf, tre runder biljard, gomlet i oss muffins, sjokolade og brus og heldigvis også til slutt – nytt det avkjølende og forfriskende vannet i bassenget. Jeg, Sander og Daniel har spilt noen runder biljard, og lille meg vant hele to (!) ganger, woop woop!  Men, jeg kan ikke skryte på meg noe seier i minigolf akkurat, heller en fin sisteplass . . Tror faktisk det var første gang jeg spilte det, men jeg lå hakk i hæl på guttene altså. Lover! Kjekt å fordrive tiden med sånne ting når det er litt grått i luften. Tone stakkar har vært sengeliggende i hele dag, synes så synd på henne. Det er ikke første gang hun blir matforgiftet / dårlig på ferietur . . Huff, huff. Dere får sende mange gode tanker hennes vei. Nå skal jeg dusje av meg klorvannet og solkremen å pynte meg litt til middag. Snakket med familien min tidligere idag, og vi skal vel ikke akkurat klage fordi vi har litt overskyet her i sydenland, siden det snør som bare det hjemme. Trodde våren var kommet for fullt jeg? Heldig for de som satser på fjellpåske da ihvertall, hurra! Ellers ønsker jeg og Rolf Ivar dere en fortryllende kveld videre hjemme i fine Norge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg