En fin lørdag

I går var en fantastisk lørdag. Var på Karl Johan sammen med Henriette, Cathrine og Helle. Kjekt og se Cathine og Helle igjen, er en stund siden sist nå.. Ble litt shopping, og en tur på Burger King, hihi. Va blant annet på Søstrene Grenes, ah for en herlig og spennende butikk. Der kunne jeg vært i timesvis. Den billigste tingen jeg fant kostet bare 0,66 øre..

Senere på kvelden dro vi til Henriette og Egil, hvor vi fikk servert hjemmelaget pizza, mmm – så bar det videre i bursdag. Det var så vanvittig gøy, for noen herlige mennesker. Lovelovelove. Har hverken danset, eller ledd så mye på lenge. En perfekt kveld for min del.

Jeg har masse bilder å vise dere, men akkurat nå går det selvfølgelig ikke ann å laste opp bilder.. Typisk.
Alltid når vi er ute å reiser, er det ett eller annet som er galt med pc’en.. Enten er det ikke nett (som det nesten ikke var i hele går..) eller så er det noe annet, idag er det bildene… Men bilder kommer når jeg kommer hjem, so stay tuned.

Nå skal vi sjekke ut, så skal vi på kino på Eldorado å se Due date, noen som har sett den?
Senere skal vi ut å spise litt, flyet går ikke før kl 19.00, så vi har nok av tid å slå ihjel.

Ha en herlig søndag da, dere..

Snakkes senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg