En fin fin dag!

Nå har jeg fått lillebror i hus, hurra – for en glede. Skal bli så kjekt å ha han her i hele 6 dager!


SÅÅÅ GLAD!

Nå står middagen i ovnen, i dag har vi weekend marinert kylling på menyen – det er så godt! Minner meg om da jeg var yngre, og fikk kylling nesten hver lørdag mens jeg så på Brødrene Dahl.. Hehe.

Uansett, dagen idag har jo vært så fin, fin dag på jobb, lillebror på besøk – og den ble jo bare fantastisk da jeg åpnet postkassen og fikk pakke fra COVER BRANDS!


Jippi – heldige meg!

SMASHBOX O-GLOW får du kjøpt HER

En blank gele som gir nydelige friske rosekinn når den kommer i kontakt med huden.

SMASHBOX PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER får du kjøpt HER

Glatter ut alle ujevnheter i huden og fyller de fine linjene i ansiktet. En perfekt base før man påfører foundation.

Jeg har hørt så utrolig mye positiv om disse produktene, og gleder meg masse til å prøve dem!
Skal få testet dem i løpet av dagen eller morgen dagen.

Noen som har de?

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg