En fin dag.

Hei trofaste lesere. Idag har vært en perfekt dag, og bror er strålende fornøyd. Ingenting er bedre enn det. Og jeg har fått gleden av å hatt på meg min elskede Romsdals bunad i hele dag. Eneste minuset var stekende sol og godt over 20 grader ute, noe som resulterte i 30 grader inne i lokalet. Anbefales ikke. Jeg rant nesten vekk, og det ble ikke bedre da jeg skulle holde tale til Andreas, ble ikke mindre varmt da akkurat. Men, folk lo – så da var det vellykket. Jeg er en liten skøyer jeg, skjønner dere. Elsker å tulle litt på andres bekostning. Men Andreas lo han også, da. Heldigvis. Nå har vi nettopp kommet hjem, og jeg har disket opp med en deilig ost og skinke salat til oss. Så skal vi finne sengen, nyjobben venter – og jeg gleder meg! Søskenkjærleik.. God natt, darlings.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg