En fin 1. mai

God kveld fra Tjuvholmen, og kveldssolen ♥ Rart hvor mye man får ut av en fridag når det er sol i tillegg?! Jeg og min kjære mamma har kost oss gløgg ihjel i hele dag.. Nå ligger vi helt utslått på sofaen og bare slapper av. Startet dagen med  en nydelig lunsj på Meatmarket her nede på Tjuvholmen, aldri vært der før – men jeg må si at jeg er imponert. Vi satt ute med sjøutsikt i flere timer, solen strålte på oss og vi spiste deilig tapas. De har litt av hvert der faktisk, men idag falt valget på tapas tallerken. Etterpå dro jeg med meg mamma opp i Frognerparken hvor vi hadde med oss pledd, jordbær og sjokolade. Og der ble vi liggende og slumre i nesten 2 timer. Det er faktisk helt utrolig hvor mye folk som samler seg på Aker Brygge og Tjuvholmen når solen titter frem. Jeg elsker det! Yrende folkeliv. Bestemte oss for å dra hjem igjen rundt klokken 5, men da vi ruslet bortover Aker Brygge innså vi at det hadde vært superkjedelig og dratt hjem til leiligheten når solen fortsatt skinte. Så vi bestemte oss for å ta en middag på vakre Onda. Om dere ikke har vært der før, anbefaler jeg at dere tar turen. Ihvertfall på uteserveringen når solen steker. Det føles rett og slett som syden. Der avsluttet vi med grillet hummer, kosemat som jeg kaller det. Man kan sitte i flere timer og bare kose seg. . Nydelig! Imorgen er det tilbake til jobb og miinto, mens mamma skal få kose seg og utforske byen. Hvordan har deres 1. mai vært? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg