En fargerik krokodille

Hei dere! Har filmet til videobloggen i hele dag. HELT gåen. Men det er SÅ GØY. Og spesiellt med så gode tilbakemeldinger fra dere. Tusen tusen takk for rosende og gode ord. Det varmer hjertet mitt virkelig. Dere må være Norges herligste lesere, jeg føler meg veldig heldig som har dere. Så igjen, tusen takk! Som sagt har jeg og produsenten vært på nye eventyr idag, jeg MÅ le. Vi finner på så mye rart at det finner ikke grenser. Jeg gleder meg til den er ferdig. Jeg har virkelig ingen hemninger. Men, er ikke det gøy da? Meg og min fargerike venn. Ja, dere kan bare glede dere dere også, til neste måneds videoblogg. Lene på nye eventyr! Mon tro hva jeg skal til med i neste episode? Hva tror dere? Nå må jeg forte meg å lage middag, uten mat og drikke – duger Lene ikke. Snakkes hjertene mine! OG FORRESTEN – TIL DERE SOM ENDA IKKE HAR SETT GÅRSDAGENS VIDEOBLOGG. DERE FINNER DEN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg