En fantastisk påskeuke

Annonse – lånt bil og opphold på Hemsedal er sponset


O strålende mandag! I hovedstaden føles det som sommer, helt fantastisk om dagene. Heldige er vi. Ikke noe problem å komme hjem fra fjellet til dette, får ikke “påskeknekk” da nei! Håper dere er ladet opp og klar for jobb og hverdag igjen. Det er jeg, og det føles nydelig! Påsken min har vært magisk, jeg har rømt til fjellene Geilo og Hemsedal og hatt 3 dager med bypåske. Første del av påsken var jeg på Geilo og Vestlia Resort sammen med Marie, og vi hadde også en del kompiser oppe i Havsdalsgrenda som vi var sammen med. Både Vestlia-siden og Havsdalsgrenda er mine favoritter oppe på Geilo. Ski, god mat, sosiale dager, sol, godt humør og afterski var helt njuuuudelig første del av påsken. Deretter dro jeg til Oslo igjen for en natt,  for å holde Marie med selskap hjem  til Oslo, pakke om, hente bil og dra til fjells igjen. Det ble en natt til på Geilo ( ja, jeg eeeelsker Geilo) før jeg satte kursen mot Hemsedal med Gabrielle og en vennegjeng av oss! Hemsedal har bydd på strålende vær, nydelige bakker og føre ikke minst, god stemning og bare KOS og gøy! Dro til Oslo igjen på lørdag og har fått noen deilige dager i solen hjemme sammen med Mariagull og andre friends ♥ I natt har jeg klokket inn 11 timers søvn, og er klar for en ny og effektiv uke.

 

Torsdag er jeg så latterlig heldig at jeg får Henriette og bebis på besøk igjen, herregud for en glede!! De er jo som familie for meg, så jeg blir overlykkelig hver gang vi sees igjen!

Håper dere får en helt  NYDELIG uke!

18 kommentarer
      1. Hei:) Bruker du snap? jeg har lagt deg til tidligere, men har aldri sitt noen story eller noe annet, har jeg kanskje lagt til feil Lene Orvik 🙂

    1. Altså, hvilken magiske øyenskygge og leppestift bruker du nå? Så vårfin du er på snappene i den beige blazeren

      1. Den nikkersen i brun? <3 Den er kjøpt hos Geilo Sport, husker ikke helt merket nå, og har pakket den bort <3 <3 Men enig – elsker den!

    2. Du er helt fab ut!! Fortell hemmeligheten din bak brunfargen og gløden for tiden? Vet du har delt tips før, men hva sverger du til, og hva bruker du nå? Og leppestiften? 🙂

      1. Hei – tusen takk <3 Jeg bruker Beauty Blur til ansiktet fra Vita Liberata i fargen latte. Den gir en nydelig glød. Leppestiften er fra Mac, Velvet Teddy 🙂

    3. Lightroom du bruker til å redigere bildene dine?:-) Isåfall har du kjøpt presets eller gjør du det selv?
      De er sååå fine!

    4. Hvilken størrelse har du i Amundsen Nikkers?
      Vet ikke om jeg bør gå for S eller M og mange sier de er små i størrelsen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg