En fantastisk lørdag.

Kjæresten min er så snill med meg, han tok meg med ut på shopping og skjemte meg bort, jeg er så heldig – og veldig veldig fornøyd. Vi har nemlig funnet ut at det er på høy tid å bli SPORTY. Så nå blir det jogging og fjellturer fremover. Får se hvor lenge vi holder ut, for egentlig sverger vi mest til sofaen og godteskåla. Hehe, men jeg har troen på oss, og gleder meg masse.


Joggesko, fjellsko og treningsjakke fra G Sport.


Trenings outfit fra H&M.

 
Hva synes dere ? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg