En ekstra bra dag!

Annonse


Hei dere ♥

Idag er jeg ekstra glad og giret! Jeg mottok nemlig en pakke til hotellet som kom hele veien fra Stockholm. I år har jeg jobbet med noe som virkelig gjør meg stolt langt inni hjerterota, jeg elsker å jobbe med dette – og nå kan jeg endelig dele med dere hva det er!

HOLD AV 25 juni girls – da lanserer jeg nemlig en helt ny SMYKKEKOLLEKSJON for mine fantastiske samarbeidspartnere Safira! De er helt fantastiske å jobbe med, alltid positive, de gir meg frihet til å lage akkurat de smykkene jeg selv vil, de lar meg skape det innholdet jeg vil og det tror jeg er mye av nøkkelen til at man får gode resultater, OG kan lansere enda en kolleksjon! WÆÆ, jeg er så GLAD! Jeg har bært smykkene mine fra forrige kolleksjon hver eneste dag siden september i fjor. Og har nå valgt og “videreføre” den gamle litt, og bygge på med den nye. Noe som vil si at den nye kolleksjonen er perfekt til å kombinere med den gamle. Den gamle er litt utplukket nå  – men dere kan se den her ♥

Denne gangen har jeg også valgt å lage smykker i sølv, vet mange av dere har ønsket det. Sølv og gull i kombinasjon er også helt fantastisk nydelig! Elsker det – og det er så fresht til sommerbrun hud atte hjelp!

Håper dere synes dette er like gøy som meg! Jeg elsker hvert et eneste smykke, hver en minste detalj, alt! Jeg sprekker snart her jeg sitter i lobbyen på hotellet i o´store New York.

Det kommer snart ett innlegg med litt tanker om New York også, jeg har bare trengt denne uken til meg selv, jeg måtte lande litt. Jeg har gått hver eneste dag, hele dagen her, tatt inn alle inntrykk, og sortert litt oppi hodet – det er så fantastisk befriende og deilig.

Takk Safira for muligheten til å lage enda en ny kolleksjon, jeg er ydmyk og veldig takknemlig!

10 kommentarer
    1. Hei vakre, goding! ❤️ Åhhhh, der var det mye flott gitt! Elsket aaaalt! WOW! Dette kan du Lene!!! Digger deg! Spennende at du er i NY! Kult gjort sv deg! Stooor helge klem til flotte deg! ❤️

    2. Hei Lene:)
      Digger smykke kolleksjonen din!
      Lurte på om noen av de ifra din første kolleksjon kommer tilbake i nettbutikken?

    3. Hei! kan man ligge på solsengene på Habitas, Azulik, Be tulum, osv dersom man betaler for det? eller er det bare gjester?
      Har du tips om noen gode beachklubber i Tulum?

      1. Heiii! Litt usikker på Habitas, BE og Nomade kan du – anbefaler Nomade! Azulik er kun for gjester <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg