En designperle i France

God morgen fra meg og kaffen min på sengen ♥ Jeg har lenge tenkt på at jeg ønsket å komme hit til hotellet hvor jeg er nå, jeg har fulgt de på instagram så lenge. Jeg elsker alt ved det hotellet her, stedet, roen, fargene, interiøret – det er en skikkelig drøm. Og for meg som er så opptatt av interiør – er det virkelig interiørheaven! Får så masse deilig inspirasjon her. Jeg bestemte meg for å dra alene på ferie, rett og slett fordi jeg elsker å gjøre ting alene om dagen, og sånn var jeg ikke før i det hele tatt. Det har blitt sånn det siste året, og jeg setter utrolig pris på den styrken det er i å reise alene på eventyr. Føler meg ganske tøff, samtidig som at jeg nesten har blitt litt vant til det også. Fly alene, bo her alene, spise alene, sole meg alene – det er helt magisk. Deilig å være alene med sine egne tanker, og gjøre akkurat det som passer meg. Det er flere som har spurt meg hvordan man kan klare og trives i eget selskap uten å føle seg ensom, og det har jeg et par tips og triks til om det er interessant at jeg lager et innlegg om det. Selvlove, and selfcare – og alt man lærer på veien! Livet altså ♥

Tenkte å vise dere noen deilige bilder herfra. Hotellet ligger i Saint Raphael, ca 40 minutter med tog fra Cannes. Et helt rolig sted, jeg har ikke en gang vært utenfor hotellet siden jeg kom. Hotellet har to basseng, klipper hvor man kan stupe rett ut i havet, nydelige soleområder, rommene er lyse og fine, resepsjonen og fellesområdene er nydelig innredet og de som jobber her er superskjønne. Det eneste ene jeg ikke er fornøyd med er faktisk maten, og det er så synd for de har så stort potensiale! Jeg har ikke spist ett supergodt måltid siden jeg kom.. Men jeg skal jaggu meg gå inn for at det skal skje i dag, hehe..

Se den fargepaletten, og alle de nydelige materialene sammen. Jeg er helt frelst! Dette er inspirasjon til et fremtidig hus en gang, bare naturfarger og delikate rom. Ahh. Og den sofaen! Hello! Den er vintage og de i resepsjonen fortalte meg i går at den har en verdi på 40.000 …. EURO! God jul!

Så har vi uteområdet med bassengene og solsenger. Så fint!
Altså det går jo ikke ann ♥ En skikkelig drøm, og et deilig sted å lade batteriene!

Jeg er jo obsessed når det kommer til softlight om kveldene, det er beste tiden på døgnet by far!
Så da fikk dere et lite innblikk, håper bildene kan inspirere dere også litt. Hotellet heter Hotel Les Roches Rouges ♥

Nå skal jeg snart tusle ned til frokost, padle sup, sole meg, lese bok og bare eksistere – men først skal jeg jobbe litt. Nyt tirsdagen.

 

19 kommentarer
    1. Lenemora! Du er så flink du <3 Skikkelig inspirerende å lese. Elska at du tør å gjøre alt dette alene. Må jo være veldig befriende. For et magisk sted. Nyt det det, slapp av og bare eksister. God ferie, fina!

        1. Har det veldig bra, takk som spør. Trives godt i mammarollen. Lille gullet kom 5 uker før tiden han, så her er det full rulle, hihi. Masse kjærlighet og kos <3 Tiden går alt for fort!

          1. WÆÆÆ <3 Mamma Lisa!! Gratulerer sååååå mye 🙂 Nyt hvert eneste sekund, så håper jeg alt står kjempebra til! Mange klemmer til deg og lille 🙂

    2. Herlighet så deilig! Skikkelig drømmeferie. Gleder meg til jeg klarer å manne meg opp til å dra på ferie alene. Du er rå på alle måter Lene!! <3

    3. ja vær så snill og skriv om hvordan ha det fint alene. Egenkjærlighet og å behandle seg selv bra. Det trenger jeg (vi alle) sårt å lære mer om!

      Og ikke minst frykten for å ende alene, selv er jeg 34 år og har plutselig fått full panikk over barna og mannen som ikke har dukket opp.

      1. Ååå <3 Jeg skal absolutt lage det. Vurderer hardt å lage podcast / youtube om dette 😀 + en andre gode temaer. Interessant?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg