En dagstur til Sthlm

God kveld fra sengen ♥ Jeg var oppe 05 idag for å reise til Stockholm. Noen synes kanskje sånne dagsturer er slitsomme – men jeg elsker det! Idag har jeg vært i en helt annen by, et annet land – og tatt innover meg masse nye inntrykk, inspirasjon og ny motivasjon. Likevel ikke til å legge skjul på at jeg kommer til å sovne før 23 i kveld, trøtt som en strømpe! Jobber med noe spennende i Stockholm som kommer til våren, herreguuuuud jeg gleder meg! Jeg tror dere blir glad, også! ♥

Genseren er fra & Other Stories

Nå er det bare 5 dager til jeg har bursdag! Gjør meg ingenting å bli ett år eldre, det vil bare si at man har fått enda et år til som man skal være takknemlig for. Jeg skal feire på lørdag, og dere vet jo meg med mine påfunn… I år har jeg leid Bislet Bad og invitert til poolparty! Hehe … Gleder meg til å dele alt med dere – mye morro som skal foregå! Har bestilt to svaner og en butterfly som skal flyte rundt i bassenget og ha masse stoooore ballonger i finefine farger. Bislet Bad er jo så fint, så det skal ikke mye til for å pynte det opp. Men noen detaljer skal det bli. Mest av alt gleder jeg meg til å feire med vennene ♥

En ganske fornøyd “snart 32-åring”

Nå skal jeg smugtitte litt på “YOU” før jeg sovner! Den var litt sær i begynnelsen, jeg likte den egentlig ikke – men NÅ digger jeg den. Netflix!

NITE!

18 kommentarer

Siste innlegg