En dag med filming

Tjolahopp, traff akkurat sofaen etter og ha vært på jobb hele dagen – idag har jeg også jobbet for AMFI Moa. Vi har filmet til videoblogg, og i tillegg har jeg jobbet med bloggen for AMFI Moa. Herlig dag! Idag har vi filmet hos CanCam frisør, hvor de testet ut en volumtang i bunnen av håret mitt, så laget vi en liten sak om det. Kjempegøy! Sier ifra når filmen er ferdig, om det er noen som vil se. Nå skal jeg sitte ett par timer foran PC’en før jeg hiver sammen middag til meg og min kjære, har ca 1,5 uke med mails å ta igjen! Mye godt arbeid, hehe. Imorgen er det Oslo igjen, så det er bare og begynne å pakke kofferten. Føler jeg bor i koffert jeg faktisk.. Idag ble det lunsjing på Big Bite, som dere ser. Mmm, elsker det. Spesiellt tacosalaten med masse salsasaus. Wearing this // Sko fra Jeffrey Campfell – Vreeland / Topp BIK BOK / Smykke Glitter / Jakke herfra (affilate) Ha en glitrende dag videre sweethearts!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg