En dag i solen

Hei solstråler! Idag våknet vi opp til strålende sol og knall blå himmel. Ah, I love that feeling. Våknet kl 08, og 08.10 var jeg allerede på plass på treningssenteret. Herlig start på dagen, etterfulgt av frokost i solen sammen med min kjære. Ellers har vi kun latet oss på solsengene, og benyttet oss av hver en solstråle vi kunne få. Laaaater oss gjør vi, deilig! Badenymfer Tror hun bak oss ble ganske lei av mine og Sander sine ablegøyer der en stund, haha! Jeg og Rolf Ivar gikk oss en liten tur på stranden før solen gikk ned. Og der var det like før det ble slosskamp mellom flere russere, sikkerhetsvakten var også innblandet, hehe .. Jeg må le. Harde på flaska de! Hæhæ Fiiint! Ikveld er det marked her på hotellet, med KAMELER, åååååh – gleder meg sånn! Håper de har noe koselig som vi kan kjøpe også, da! Senere blir det middag på den Italienske restauranten igjen. Bare to dager igjen av ferien, time flies! Håper dere har det fint hjemme!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg