En aktiv hverdag

Adlink

Mandag! Idag sov jeg litt for lenge, men det var så deilig og sove litt ekstra! Enda godt Malene ringte og vekket meg når jeg var på vei inn i et mareritt, hehe. Nå har jeg fått gjort unna trening, og regnskapet mitt venter.. Prøver liksom alltid å utsette det, finner på alt mulig annet for å slippe.. Og ute er det så fantastisk fint høstvær og jeg har bare lyst på tur i Vettakollen ♥

Å være aktiv for meg er så viktig, man har bare en kropp – og den er det viktig å ta vare på! Nå om dagen går det i to tunge styrkeøkter med PT samt at jeg endelig har kommet i gang med kardio to ganger i uken. I en hel måned har jeg kun gjort tre styrkeøkter i uken og ingen kardio, så det merkes på kondisjonen at den må bli bedre. Nå har jeg begynt med 10 minutter oppvarming på trappemaskinen (fikk den helt opp i halsen før sommeren.. Ble så lei, så nå holder det med 10 minutter kjenner jeg ..) Og deretter løper jeg 4×4. 4 minutter løping, 2 minutters aktiv pause, fire ganger. Funker superbra- litt lettere å motivere seg når man kan dele det opp. Da løper jeg på rundt 10-11 i speed, men håper jo etterhvert at jeg klarer enda fortere. Kardio er ikke min sterkeste side. Men det kommer!

Ellers går jeg veldig mye, hver dag, hele tiden, overalt! Og tar meg en tur til Vettakollen når jeg har tid. Det er bare helt magisk. Klarer nesten ikke vente til snøen kommer, så jeg kan spenne på meg langrennskiene å gå i marka! YES det blir digg. Heiaheia aktiv hverdag! Kroppen blir så glad!

Jakke herfra – Genser Fila – Tights Nike


Naturen altså – makes me happy ♥ Nyt mandagskvelden

26 kommentarer
    1. Gode, fine, Lenemor! Håper alt står bra til med deg 🙂 Nå er vi kommet oss godt på plass i leiligheten og det meste er på plass, kun noen småting igjen. Det er såååå deilig. Som du sier, bare det å vaske klær, dille og dalle, deilige morgninger med kaffi og frokost er virkelig små gleder i hverdagen som er gull verdt <3 Spesielt i et nytt innflyttet hjem 🙂 Her går det i ett om dagen! Vi er allerede i November, snart jul. Kan ikke vente, elsker denne årstiden. Må snart begynne på julegavene 😀 Kan ikke du lage innlegg med tips til hva en kan kjøpe til venninner, kjæreste osv, når du får tid?
      Holder på å planlegge adventskalenderen til kjæresten, tar gjerne imot tips til lure og gode ting jeg kan legge oppi noen av lukene?
      Ha en fiiinfin mandag <3

      1. Hei Lisa <3 ÅÅ så fint og høre, gratulerer så mye!! <3 Deilig å være på plass ja 🙂 Det er det ingen tvil om! Dog litt frustrerende til tider og vente på alt som mangler- men sånn er det jo bare 😀 Og de små gledene som du nevner er GULL verdt ja, virkelig :-* det skal jeg prøve å få til ja, herlighet- tenk at julen er her snart..! Wæ 🙂 <3

    2. Hei! Så gøy at du løper 4×4. Det er jo så utrolig effektiv! For å kunne effektivisere det ENDA mer, så vil jeg anbefale deg å kjøpe pulsbelte og klokke. Du bør løpe etter puls skjønner du! Under intervallene bør du ligge på 90-95% av max, og 70-75 % i pausene. Det er tungt, men du vil merke forbedringer kjapt!

      1. Hei! Ja det er sant! Jeg har jo egentlig både pulsklokke og belte, men er så dårlig å bruke det 😀 IIIK. Men takk for tips <3

    3. Elsker når du deler treningsprogrammet, blir så inspirert <3 håper du kan dele flere oppskrifter fremover, for viltgryta ble virkelig en stor HIT, nammm 🙂

      1. Den ble det ja? Så fantastisk. NAM sier jeg bare! Jeg skal dele Chili Con C med dere neste gang 🙂 <3

    4. Hei:) driver og skal fikse litt i gangen, og lurte på om du hadde noen tips til kule avlange speil slik at man får sett helfigur 🙂 alle tips tas i mot med stort smil, ha en fin dag <3

      1. Hei! Da anbefaler jeg at du får en glassmester til å spesiallage til deg, i de målene du vil ha – samt tar på en stålramme til deg i svart matt i 1,5-2cm i bredde <3

    5. Hei Lene:)
      Takk for en inspirerende blogg <3
      Jeg bare lurer på om du har trukket den strikkepakken på den Skappelgenseren du hadde liggende?
      Mener å ha fulgt med men mulig jeg ikke har fått det med meg altså 🙂

      Ha en fin dag
      Klem

      1. Hei! Nei det har jeg faktisk ikke gjort enda, men det var bra du minnet meg på! For den ligger jo bare her 😀 😀 Hehe, klem

    6. Hei! Har dere kvittet dere med Levi ettersom du aldri nevner henne på bloggen lenger og ikke har henne med deg ut på tur?

      1. Levi har ny familie i Bø i Telemark og har det heeeeeelt fantastisk. <3 Til og med fått seg en toller-søster 🙂

    7. Blir så inspirert av deg Lene ❤️ Gleder meg til sofaen og resten av møblene kommer. Er det lenge til?

    8. hei, er jakken din varm? Kvalifiserer den som vinterjakke mener du? Så fin. Vurderer å kjøpe, men må ha en som er litt varm!! <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg