Empty feeling

Savner lyden av skravlende jenter. Det har vært så utrolig koselig og hatt de på besøk! Kjenner langt inne i hjerterota at jeg savner dem allerede… Det har virkelig vært latter fra morgen til kveld, ååh – så morro vi har hatt det!! Og nå sitter jeg her igjen da, mutters alene – med mange ubesvarte mails (iiik..) og ellers en del annet arbeid jeg må gjøre før jeg kan finne loppekassen ikveld. Helen, meg og Hege tidligere idag. Jakke fra Soaked in Luxury // Briller & veske BIK BOK // Sko Nelly (utsolgt..) // Kjole herfra (annonse) // Tights Cubus Jeg er forresten veldig happy idag! Forteller dere mer om det imorgen. Hihi. Synes det fortjener ett helt eget innlegg nemlig! I tillegg har jeg vært på Star PR på en mini photoshoot sammen med femelle. Der fikk jeg forresten endelig møte verdens søteste Elise (livingdoll) Og ja – hun er virkelig en skikkelig skjønnhet – og SÅ hyggelig!! Et lite bilde tatt på Star PR. Blir spennende å se resultatet. Imorgen skal jeg i to møter, og så skal jeg sette på nye vipper igjen. Jippi!! Nå skal jeg få unna litt arbeid her, og i tillegg må jeg skrive manus til julemagasinet jeg stylet til forrige uke. Jobbe jobbe jobbe, I like it. Ha en nydelig kveld :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg