Empty

Hei solstråler. Solen skinner her i Oslo! Og jeg skal en liten tur ut, for å finne noen siste pynteputer. Det er liksom den aller siste finishen som tar tid. Og så finner man såklart ikke det man leter etter. Krysser fingrene for at H&M Home har noe som faller i smak. Mye fint på hjemmesiden deres ihvertfall. Ellers er det utrolig tomt her, rart. Kjørte Rolf Ivar på Gardermoen igår kveld, og da jeg kom tilbake fikk jeg litt “sjokk..” Eller dvs, jeg fant først ut da hvor rart det blir at jeg ikke skal ha han rundt meg 24/7. Men som både han og veninnene mine sier. Dette er en vanesak. Skal nok bli vant til å være mye sammen med meg selv?! Takk og lov for dagens teknologi. Ahh. Nå har jeg dratt frem kamerastativet mitt for første gang siden jeg kom hit! Skjorte Gina Tricot // Jeans og T-skjorte BIK BOK // Sko Forever 21 // Veske BIK BOK (Gammel) // Smykke her (annonse) Jeg kjørte forresten bil for første gang i Oslo alene igår. Var passe nervøs, men det gikk STRÅLENDE. Håper det går like strålende nå, æææ. Skal forresten ha min kjære Malene på middag her etterpå, gleder meg til det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg