Elsk på jakken

GOD MORGEN! Åå, det var så godt å få hjem kjæresten igjen. Overrasket han når han kom, og han ble så glad! Hadde skrudd opp sengen, reiet den opp, kjøpt inn italiensk pizza fra Olivia, rødvin, godterier, tent stearinlys i hele leiligheten.. Superkoselig kveld! Også overnattet vi her for aller første gang! Ufattelig deilig å grave seg ned i store hotellputer og deilig dynesett i 100 % bambus. Men nå skal vi ikke sove her før neste torsdag – når vi flytter inn for godt! (Vi har jo tross alt ikke DO, haha) Så nå kan vi bare glede oss til alt er på plass. Dere får se flere bilder av soverommet etterhvert, det er jo på langt nær ferdig, men her er ihvertfall litt av sengen ♥ Valgte høye treben til den, men de vises ikke på dette bildet, også mangler overmadrassen her. Digger at sengen er så gøy og stor, ah! Jeg må faktisk nesten klatre opp i den. Elsker det! Idag var det kaldt nok igjen til at jeg endelig fikk tatt i bruk min aller fineste og nye høst/vinterjakke. Blitt så glad i den allerede. Dette er jo en jakke man kan ha i mange år fremover. Skal få varme meg godt både i høst og i vinter. Jakke Svea / Bukse Noisy May / Veske Cubus / Skjerf og sko ACNE / Cardigan By Marlene Birger / Briller Ray-Ban Min jakke er fra Kouture på Arkaden, men dere finner den også på nett. Her har dere hele utvalget av Svea jakker, og min modell finner dere her. Og så kan jeg tipse om at de har 10 % på Svea jakker i butikken idag og imorgen ♥ Servicen på Kouture er helt fantastisk, aldri opplevd så bra service før. Jentene der er så skjønne og flinke. Anbefaler å ta turen innom. Nå skal vi skru bena på skjenken vi fikk fra Bolia igår, og gjøre litt andre ærender. Og klokken fem kommer kjøkkenet, HYL! Det kribler i magen! Hååååper det er så fint som vi tror det blir.

GOD HELG!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg