Ellos´ outfit konkurranse – vinn gavekort!!

Guttene bak blogit spurte meg om jeg ikke ville være med på en gøy utfordring. Og det sier man ikke NEI TAKK til. Klart jeg ville det! Utfordringen var som følger : Velge seg ut et antrekk fra Ellos, som bare skrek PARTY! Ikke vanskelig det, selv om jeg bestillte hjem en 4-5 kjoler. Måtte jo ha litt å velge i, siden jeg ville at antrekket skulle bli perfekt. Vi fikk 2000,- hver fra Ellos, og skulle finne oss det perfekte antrekket. Veldig hyggelig av de, må jeg si. TUSEN TAKK! Konseptet bak denne utfordringen, var at jeg – sammen med flere andre bloggere, skulle finne oss hvert sitt partyantrekk. Vi skal legge dette frem, både på vår egen blogg, og på blogit. Og deretter skal DERE lesere stemme frem det BESTE antrekket! (Kremt, host, hark… Pick me, pick me, pick me!!) Hehe. Ved å stemme, er dere automatisk med i trekningen av å vinne GAVEKORT PÅ 2000,- FRA ELLOS!! Jeg har sett antrekkene til de andre jentene, og de ser smashing ut alle sammen :* Her er ihvertfall mitt antrekk : For å stemme på mitt antrekk (noe jeg håååper, håper, hååper mine søte lesere gjør – ja visst dere liker det da hihi) må dere gå inn HER Opplevelsen: Opplevelsen rundt dette har vært kjempefin. En vakker “høst”kveld, satte jeg meg ned med pleddet og en varm kopp te, og fant mine favoritter på Ellos.no. Jeg dumpet de èn, etter èn i handlekurven – og var egentlig ganske fornøyd med valgene mine. Noen dager etterpå fikk jeg hentet de på posten, og klarte knapt vente med å rive opp pakken. Der var det mye fint, og jeg holdt på en god stund før jeg endelig fant mitt favoritt antrekk! Jeg tok frem stykejernet, og glattet ut hver en eneste lille skrukke. Jeg fant også ut at jeg ville ha bildene renest mulig, uten noe som helst som forstyrret i bakgrunnen. Så jeg og samboeren min satte igang med et lite prosjekt. Vi festet hvitt innpakkningspapir øverst på døren i stuen, og strekte det langt utover gulvet. Slik det skulle se ut som jeg var i et studio, ikke sant? Hehe. Jeg elsker hvite bakgrunner, det får virkelig antrekket til å komme bedre frem. Så hadde jeg en aldri så liten photoshoot i antrekket mitt fra Ellos. Hurra for det! Bakgrunn for valgt antrekk: Jeg har valgt et antrekk som er 100 % meg selv. Jeg merker at jeg forandrer stil egentlig hele tiden. Nå, er jeg veldig på dette med løse plagg, for å gjøre partyantrekket litt med “chill” og ikke så stivpyntet som jeg var for ikke så lenge siden. Jeg har valgt et antrekk jeg føler meg komfortabel i, og som jeg kunne brukt til en hyggelig middag, like godt som jeg kunne brukt det på byen. Det synes jeg er viktig når man først skal investere i et nytt antrekk. Mitt antrekk er også tidløst, slik jeg kan ha det en god stund.  Jeg ELSKER store, oversized plagg – gjerne lag på lag med high heels. Det får meg til å føle at jeg ikke avslører for mye, om dere skjønner. Man vise bare ben, og det er et antrekk man kan bruke til alt. Det er ikke utfordrende, men samtidig perfekt til en hyggelig fest. Nå må må dere ikke glemme å stemme på deres favoritt antrekk!! “Hei, hei, hei – jeg håper stemmene går min vei!!” 🙂 (Ja.. Et aldri så lite heiarop der fra frøken Orvik, hihi..) STEM HER :* Og ikke glem at du er med i trekningen av et gavekort på 2000,- om du legger igjen en stemme 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg