ELLE-fest 2018

Annonse i samarbeid med Safira

God fredag fineste dere! I går ble jeg så glad! Jeg ble så glad fordi at flere av dere fantastiske jenter kom til meg på ELLE festen og sa til meg at dere liker bloggen min så godt – det gjør virkelig så godt å høre. I tider hvor man kanskje ikke har motivasjon og lyst på topp, men stadig prøver å gi så godt man kan, er det gull verdt og høre sånt. Det styrker og motiverer. TAKK ♥

ELLE 2018 gikk av stabelen i går og som stolt ELLE blogger må jeg bare si HURRA for en fest, og for en fantastisk gjeng som står bak. I går var 10/10 fra morgen til kveld. Det var helt fantastisk – tusen takk for at jeg får være en del av dette spennende universet.

Antrekket i går ble helt enkelt en kjole jeg kjøpte meg tidligere i år – hittil har jeg bare brukt den som strandkjole i Tulum, men i går fikk den ut å lufte seg litt i sommerværet i Oslo. Jeg kombinerte den med gull-favoritter fra Safira, wedges fra See By Chloe, og veske fra Farrow, belte fra LV. Accessories har blitt en så viktig del av hver dag, og hvert antrekk for meg – det pynter opp, er delikat – og gjør så mye ♥ Jeg er veldig veldig glad i gull – det passer til alt, og spesielt til sommerbrun hud.

Jeg har så mange fine favoritter i smykkeskrinet fra Safira om dagen – og de setter prikken over i’en på et hvert antrekk. Safira satser på Fashion Jewelery og er superflinke på å fange opp de siste trendene, de er silsikre og alle produktene er edle metaller (gull og sølv) – i tillegg har de overkommelige og fine priser på produktene sine. 

Smykkegull hoopsgullring høyregullring venstre ♥ Om dere klikker dere inn på siden og inn på meny, får dere veldig oversiktlig opp hvilke produkter de har. Og du kan lett velge ut ifra hvilke preferanser du har. Er så mye fint! 

Jeg kommer tilbake med flere bilder fra gårsdagen. Nyt helgen, så håper jeg den blir fin!

 

8 kommentarer
    1. Åh for et nydelg outfit! Mulig at jeg på bestille skoene der altså! Hvor kjøpte du dine, og er de true to size? 🙂

    2. Hei Lene!

      Har lyst å bestille smykker fra Safira. Så mye fint Men ser det sendes fra Sverige. Må jeg betale toll da?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg