Elixia og hotellfrokost


Denne magiske utsikten har vi rett utenfor døren til hotellet her vi bor ♥ Planen var å stå opp sammen med Gard klokken 07, men var ikke helt i spise/treningsmodus så tidlig idag, så jobbet litt på sengen før jeg kom meg ut rundt halv 9. Så utrolig nydelig vær her i Stavanger idag også, strålende sol. Vi bor rett ved vannet (vet ikke helt hva det heter) men utrolig digg med en tur rundt der før trening på Elixia. Hotellet har en avtale med de, så da fikk jeg trene der for en liten sum. Veldig greit, så fikk jeg løpt idag også, hurra! ♥ Nå kom jeg opp på rommet igjen etter den beste frokosten på … Lenge! Så mye utvalg, ah. Bra jeg var sulten, ble noen runder for og si det sånn. 



En av de bedre hotellfrokostene her på Thon Maritim Hotel, det skal de ha. Kjempeutvalg, massevis av musli, tørket frukt, mandler, nøtter osv til å ha i yoghurten, alle sorter egg, og masse digg pålegg. Gleder meg allerede til imorgen tidlig. 

Nå må jeg jobbe effektivt noen timer for å bli ferdig, og resten av dagen er planen å besøke Andreas på Gann, skoleskipet. Blir spennende å se hvordan han har det der, og senere skal elskling svømme stafett. Gleder meg så utrolig til å se han i vannet nå, ingenting er mer (kan jeg si sexy?) enn når han gjør det han kan best. Jeg skal være den ivrigste tilhengeren han har. Jepp! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg