Elephant Grey Rug

Altså nå må jeg faktisk si at det begynner å bli ganske så hjemmekoselig i leiligheten ♥ Jeg bare elsker og være hjemme these days, bare kose meg i kosedressen, rydde og fikse litt, tenne stearinlys, lage god mat, være sammen med J og venner. Er så godt med høst, og lun og kosete! I går fikk jeg teppet jeg har ventet på, og det var bare like kult, om ikke kulere enn på bildene jeg falt pladask for. MY GOD! Det passer helt perfekt inn på spisestuen min.

14858785_10158151440055355_1683133512_o14859550_10158151439975355_456432705_o14881223_10158151440045355_1905994387_oPicMonkey Collage14812843_10158151440155355_1547177635_oTeppe herfra

Har ikke bestemt meg helt for hvordan det skal ligge enda, om jeg vil ha det mer under spisestuen, eller om det skal ligge andre veien, får se når jeg kommer hjem fra Berlin. I helgen er det Helen som skal kose seg i leiligheten og passe på mens jeg er borte ♥

Nå drar jeg snart til Berlin med Jørgen, og vi gleder oss enormt mye!

God klem!

36 kommentarer
    1. Hei Lene! Nå er det alt for lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar her, det er litt flaut altså. Er så lett å bare scrolle seg gjennom uten å tenke på å legge igjen en liten takk til deg for den jobben du gjør! Så: tusen takk for at du er du, jeg leser bloggen din hver dag typ tre ganger om dagen og det har jeg gjort siden du jobbet på Bik Bok, klikker om du slutter. Gratulerer så mye med kjæresten, du fortjener alt fint og bra – karma finnes! Elsker den nye fargen i leiligheten. Sånn, det var det for denne gang. Så lover jeg å bli flinkere til å kommentere, så slipper vi disse novellene typ fire ganger i året :- ) Klem til deg <3

    2. Jeg ville nok hatt det under spisestuen, eller under sofaen i den andre stuen din 🙂 Så litt “rart” ut slik det er nå. Teppet var nydelig!

    3. Nydelig teppe men ville hatt det andre veien eller i den andre stuen hvor sofaen har litt av samme farge. Hva syns du ellers om ballroom taklamper? Det hadde passet ypperlig over sofa i den andre stuen din. Det er design ny us som har de.

      1. Sofaen er blå og teppet er grått 🙂 Men har ett teppe som jeg skal ha under sofaen som passer perfekt 🙂 Men nå var spisestuen førsteprioritet siden det er mye gulvplass 🙂 Ja de var veldig fine de lampene, har egentlig ikke vært så glad i glasslamper før men liker det mer og mer.. Nå har jeg nettopp kjøpt ny lampe til å ha over sofaen så den blir ikke byttet ut med det første 🙂

    4. Pleeeease legg teppet den andre veien!! OCDen i meg skrek da jeg så hvordan det ligger nå!! Uæææh 🙂

      1. Neeei jeg tror ikke jeg vil ha det andre veien faktisk 😀 Prøvde, men synes det var finere denne veien 😀 😀

    5. Jeg ville også lagt det under spisestuen, for å følge linjene i rommet. Rektangulært teppe + rektangulert spisebord er lekkert!

    6. Ville absolutt hatt det under spisebordet, ser veldig rart ut slik det ligger nå…var det første jeg tenkte på når jeg så bildene.

    7. Lurer på om jeg er den eneste som liker det den veien du har det nå! Synes det ser dødskult ut og tar bort “kulden” fra all gulvplassen :p

      1. Hehe HELT enig med deg <3 Det kommer ikke til å bli snudd andre veien med det første tror jeg <3 Stor klem!

      1. Jaaa, jeg vet! Vært på den tanken mange ganger, men da må man gå i rundt bordet hver gang man skal mellom innerste stue og kjøkken 😮

      1. Visst jeg har det under bordet forsvinner det jo, og det vil jeg ikke <3 Vi får se hva jeg gjør når jeg kommer hjem 🙂 Klem

    8. Syns som mange andre at du egentlig burde hatt det under spisebordet, men kanskje du hvertfall kunne dyttet det lengre inn mot vinduene så alle stolene står på det? 🙂 Super fint uansett da!

    9. Det ble utrolig fint, for ett teppe! Hehe.. Hadde nok passer andre veien også, slik at du får det mer under spisestuen som du nevner 😉
      Masse god tur til turtelduene, nyt det og kos dere masse. <3

      1. Takk babe! Men det var ikke så fint den andre veien :O Tror jeg har det sånn og stikker det litt under bordet 😀 Vil jo helst det skal vises mest mulig 🙂 Klem

    10. Hei Lene! Jeg liker veldig godt bloggen din, og spesielt når du skriver om interiør. Jeg har hengt meg litt opp i en ting, og nå må jeg bare kommentere. Jeg skulle ønske du lærte deg å bruke og og å riktig. Den veldig enkle regelen er at hvis du skriver om en handling så skal du ha å, dersom du skriver om to handlinger skal du ha og. Slik at når du skriver at du elsker og være hjemme, så skal det egentlig stå elsker å være hjemme. Å brukes jo foran verb i infinitiv, altså grunnforma.

      Okei, jeg har vært skikkelig i tvil om jeg skulle skrive denne kommentaren, for det er pirk, og jeg håper du ser at det er ment konstruktivt.

      Kos deg i Berlin!

    11. Synes ikke teppet forsvinner selv om det ligger under spisebordet. Det er et kraftig teppe med stort mønster og da kommer dt frem uansett….Synes det ser “rotete” ut sånn det ligger nå….Også kommer det veldig nær vedovnen…Hadde absolutt lagt det under spisebordet.

    12. Jeg syntes teppe ser knall ut uansett hvilke vei du har det 😉 Det JEG lurer på er hvor den kule hvite hyllen på veggen er fra??

    13. Hej! Kan se, det er et mye gammelt indlæg, men kan du tilfældigvis huske denne farvekode? 🙂 bedste hilsner fra Danmark

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg