Eggerøre med en deilig tvist!

Hei dere – og fin torsdag i regnet! ♥ Jeg har nettopp kommet hjem fra en stylingjobb – så spennende! Fikk laget en helt egen stand med en helt egen stue – og den skal jeg vise dere etterhvert! Startet dagen klokken 07 på Barrys idag! Er altså så deilig og trene tidlig, og ikke minst en så effektiv økt. Blir Barrys i morgen også, DIGG!

Jeg har fått helt hekta på både omeletter og eggerøre om dagen – og lager mange forskjellige varianter. Sist jeg bodde på Pigalle i Gøteborg så fikk jeg en eggerøre som var så godt at jeg måtte lage den hjemme og dele den med dere. Deilig frokost til helgen da!

Eggerøre med spinat, grønn pesto og parmesan ost! Altså det er så godt, nammenam! ♥
Til meg brukte jeg 3 egg, en liten klunk med melk, en skje med pesto, en stor håndfull spinat og en god del parmesan (siden jeg er osteelsker nummer én) ..

Først så stekte jeg spinaten i litt smør med salt, vispet sammen egg, melk og pesto og helte det over spinaten. Så var det bare å rive deilig parmesan over etterpå. Steker det på svak varme slik den holder seg saftig! Ikke mye som skal til for å få en god eggerøre, altså. NYT!

Anbefales ♥ Nå er det noen timer jobb hjemme – før det bærer avgårde på event som jeg skal delta i fra 17-22. Spennende dager om dagen, liker full fart jeg vet dere ♥

Håper dere har det fint – tenk at vi snart er i oktober allerede?! Var det ikke nettopp mai? Tiden flyr avgårde!

Stor klem!

3 kommentarer
    1. Har lagd denne tre ganger allerede! Verdens beste eggerøre<3 Hadde litt sopp til overs også, ble veldig godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg