Ebay has it all

Åh, jeg elsker, elsker, elsker ebay! Det er mitt favoritt shoppingsted. Jeg finner absolutt alt jeg vil finne der, shopping mekka! Og som oftest finner man det til en veldig billig penge også. Ta vesker feks, jeg har lett Norge rundt (egentlig bare i Oslo og Ålesund men….) for å finne fargerike clutch vesker. Finner ingenting, eller ihvertfall ingenting som jeg vil ha. Hva gjør jeg? Jo, søker på ebay. Og hva finner jeg? Jo, disse.. Helt enkle, men fine og ha. Jeg bestilte knallgrønn, og knall orange (fant ikke bilde av den.) Til kun 150,- pr veske inkl frakt. Disse har jeg planer om å friske opp et ellers plaint antrekk i sort eller lyse farger. Gleder meg, synes det er så fresht med knallfargede detaljer! Jeg har funnet linken til dere også – finner veskene her. Og nei, jeg får ikke betalt for å skrive dette innlegget, og produktene er heller ikke sponset – sånn det er sagt. Jeg er så glad i disse BIK BOK brillene mine, som er en kopi av RayBan sine clubmaster briller. De er perfekte! Men dessverre så er det en skrue eller to løs på de, så da var det på høy tid å bestille seg nye. Ekte denne gangen da. Og hva gjør jeg? JO – ebay. Der fant jeg disse til rundt 300,- inkl frakt! Håhå, det kan vi like. Elsker at de har litt retro preg over seg. Er det noe man trenger, men ikke får tak i i butikkene her hjemme, så har ebay pretty much alt man trenger. -Andre enn meg som finner fine skatter på ebay? Bare noen tips på en tirsdag 🙂 Ha en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg