Easter holiday coming up

Påsken er ikke langt unna nå, og jeg gleder meg ♥ Jeg og venninnene kickstarter påsken med en helg på Hemsedal fra 27 – 29, og det blir så gøy! Vi har tradisjon hvor vi drar avgårde dit hvert år, og i år er ingen unntak! Ski, afterski og kos – blir ikke bedre enn det. Eller jo, om vi får sol hele helgen er det bare helt perfekt!

Resten av påsken har jeg rett og slett ikke helt bestemt meg for enda. Gard skal på treningsleir til Ungarn, og jeg står mellom å fortsette påsken til fjells- eller dra en tur til utlandet med venninner. Sol, varme, bok og strand frister egentlig mest, selv om det ikke er lenge siden jeg kom fra Dubai.. Der var det jo jobb store deler av turen, og jeg har veldig lyst tilbake!
Desktop6

Uten navn-22 FebruarSitter og googler, og søker rundt omkring. Alt er jo ganske dyrt nå, og i tillegg leter jeg etter steder å dra hvor det faktisk er varmt nok, og max 6-7 timer med fly. Kan alltids dra til Kanariøyene, men der har jeg vært aaaalt for mange ganger. Har dere noen tips til meg/oss? Allerede vært innom Dubai, Egypt, Marrakech, Kanariøyene..  Og det må helst være varmt nok til at man kan ligge på stranden og kose seg uten å fryse. Tips? ♥

Hva skal dere i påsken da? Hjemme, fjell eller utlandet?

21 kommentarer
    1. Miami er jo alltid en slager. Og det er jo ikke sååå langt. Og da får du jo alt! Både sol,shopping,Strand og et helt sykt uteliv

    2. Kapp Verde, det er så fint å varmt der! Deilig atmosfære å nydelige strender. Ikke shopping muligheter, men fantastisk for sol å varme.

    3. Jeg skal på tur rett før påske, til Jordan. Lette også etter et sted hvor det er deilig og varmt, men også spennende. Ikke farlig å dra dit selv om det er litt tvilsomme land rundt 🙂 Vi skal til Akaba, helt nederst i Jordan ved røde havet. Ligner på Egypt, bare ikke så masete folk der :p

    4. Det er faktisk varmere i fastlands-Spania enn på Kanariøyene nå. En kort flytur til til Alicante – og derfra kan du velge Albir, Altea osv….

    5. Skal to uker til Florida, west palm beach! Det gleeedes. Har du noen reisetips/shoppingtips for USA generelt? Hadde vært gøy med et inlegg om det er noe du orker:) klem

    6. Kypros, Ibiza, og tyrkia er ganske bra nå! 😀 Jeg og mamma reiser hvert år til Gran Canaria og Tyrkia, og det er bra varme der nå. Mamma er faktisk i Tyrkia nå, og det er godt å varmt 🙂

    7. Jeg skal bare være hjemme 🙂 Blir jobb (begynner i ny jobb på selveste bursdagen min!) Også blir det feiring av bursdag selvfølgelig 😀

    8. Jeg skal jobbe litt, og så drar vi på hytta på “landet”. Vi har sommerhytte, og åpner alltid hytta i påsken. Ingenting er deiligere enn å slappe heelt av der, med fyr i peisen og et stappfullt påskeegg, turer og gode frokoster… Så selv ville jeg uansett valgt det. Synes det er godt å ikke alltid “skulle oppleve” noe nytt og dra hit og dit. Påskeferien er litt hellig for meg med tanke på det, liker nesten den bedre enn jula…<3http://www.instagram.com/ingvild__s

    9. Huff – ja, det er ganske dyrt med Syden akkurat nå. Jeg er heldig som skal til Gran Canaria med femelle i april, og det trenger jeg nå, etter en ganske våt og kald vinter. 🙂 Dessverre kommer jeg ikke på noen lure forslag til deg på reisefronten, med mindre man snakker Thailand eller Mexico eller noe sånn, men da blir det jo fort ganske dyrt igjen da….http://poppiesandprada.femelle

    10. Reiser til Cancun, Mexico om to uker 😀 aldri vært der før, så kom gjerne med tips om noen har vært der? 🙂

    11. Dra til Tunisisa 🙂 Der er det nok litt kjørlig på kvelden, men på dagen er det perfekt til å ligge ved bassenkanten eller stranden med en god bok. Masse god mat, spennende omgivelser og flott atmosfære. Anbefales!

    12. Har hørt at Kapp Verde er veldig fint, temperaturene ligger vel på 25 grader og oppover 🙂 Reiser selv til Spania i påska, fast tradisjon 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg