Easter came early this year

Igår hadde vi en deilig avslappende familiekveld. Det er sånt man setter pris på. Jeg disket opp med middag til Rolf Ivar sin familie, og så koset vi oss med norske talenter og jaquzzi i regnværet. Pleie for kropp og sjel. Gjett om vi sov godt i natt? Uthvilte og klar for en fin fin lørdag. Jeg har allerede vært og fått litt sol på kroppen, deilig med litt underlag før sydenturen. Siden vi skal feire påsken i Gran Canaria, fjusker vi til oss litt påskekos idag istedet. Åh – vi er så alt for glad i snoperier. Her er det til og med kamp om påske egget. Jeg fikk tilsendt dette i posten av goodcandy.no. En nettside som selger massevis av godteri. Dette er litt reklame for de, men ingenting jeg tjener på å skrive om. Så vet dere det. De har så utrolig mye godt, jeg får vann i munnen bare av å tenke på det. Alt fra godteri til vafler og popcorn. Nå skal jeg hoppe i dusjen, og gjøre meg klar til lunsjdate med Ida og Monica. Senere ikveld får vi gjester. Da blir det reker og hvitvin. Kos.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg