Early morning!

Hei fantastiske mennesker. Idag har jeg arbeidsdag hjemme, for første gang! Gleder meg skikkelig, her skal det jobbes det sier jeg bare – har faktisk godt over 100 søknader og gå gjennom. Så det tar nok ganske mange timer, men det blir veldig spennende. Leste litt gjennom i går også da, men det er i dag det gjelder! Bare typisk at jeg har sovet urolig i hele natt, drømt om jobb, tenkt på jobb, sortert småvarer (?), ja mye jeg har gjort på i natt, bortsett fra og sovet skikkelig.. I tillegg så våknet jeg kl 06.00 fordi jeg hadde så vondt i magen jeg trodde jeg skulle stryke med.. Og siden har jeg vel så og si vært våken.. Men takk gud for varmeflaske, det hjelper alltid. Så nå har jeg dratt med meg dynen min inn på stuen, plassert meg godt oppi sofaen – og er klar for en arbeidsdags utenom det vanlige. Så nå må jeg fokusere!
ÅÅÅ så trøtt…. Kos dere sweethearts! -Lene 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg