Early morning

Tjohei alle søte!! Tidlig oppe, skal på jobb hos Centerteam klokken 08.00 sharp, og er rimelig klar for hotell frokost først. I går dro vi på Søstrene Karlsen, og ble sittende i 4 (!) timer. Så gøy hadde vi det!! Jeg var sammen med Elisabeth og SIlje som bor her, og Mia som også var på besøk. Utrolig kjekt. Med mat, litt vin og skravling. Elisabeth serverer alltid så mange morsomme historier, så mage musklene fikk virkelig trent seg litt. Godt og se jentene igjen. Også er det herlig at man har så gode veninner som Silje som faktisk syklet ved siden av meg helt hjem til hotellet, slik jeg skulle slippe og gå alene. Vi tok oss likegodt en liten kveldsdate på Burger King i samme slengen. Søte Silje ;* Nå skal jeg som sagt jobbe hos Centerteam, der vi skal være i studio og jeg skal være stylist hele dagen, jippi yaya! Gleder meg! Jakke & topp BIK BOK / Shorts Levi´s / Klokke herfra (annonse) / Smykke BIK BOK Skrives :* Suss PS: Om det er noen søtinger fra Kristiansund som leser bloggen min, så skulle jeg hilse fra jentene på Storkaia og si : KOM KOM TIL VIP KVELD i forbindelse med nyåpningen som skjer imorgen!! Masse masse gode tilbud, og kjekke jenter på jobb! Glem heller ikke oå svippe innom på åpningsdagen da!! Hurra :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg