Early morning

GOD MORGEN skjønne! Tilbake til hverdagen, og jeg skal innrømme at det er litt deilig! Selv om jeg måtte dra meg selv opp av sengen idag. Idag jobber jeg for Centerteam og AMFI Moa, hvor jeg skal plukke produkter til Valentine / Morsdag magasin, og skulle egentlig kjørt avgårde nå! Men ville så gjerne innom for å ønske dere en riktig god mandag først :-* Genser Zara / Tights Gina / Sko Jeffrey Campbell Øredobbene og smykket fikk jeg i gave hos to søte jenter som nettopp har startet sin egen nettbutikk. Synes settet var kjempefint! Dere finner det her. Ha en fortryllende mandag. Nå skal det jobbes, og det KLØR i fingrene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg