Early bird

Hei fininger ♥ Nå er kofferten ferdig pakket, og jeg er klar for fire fine dager i London sammen med stemor, lillesøster Oda og lillesøster Anniken. Det skal bli fantastisk! De har aldri vært der før, så jeg blir reiseleder på denne turen, hihi. Har til og med laget “program” for de forskjellige tingene vi skal gjøre. Føler de må få oppleve mest mulig mens de først er der. Planen innebærer selvsagt shopping på Oxford, Madam Tussauds, London eye, sightseeing, London Zoo, musikal og mye annet spennende. Vi skal bo i Bayswater, som er 5 minutter å gå til Nothing Hill. Aldri vært der faktisk, så det gleder jeg meg til. Har hørt det er veldig koselig der. I tillegg skal vi prøve å rekke Camden Market, Covent Garden og mye annet gøy. Jeg må faktisk vise dere kofferten denne gangen, jeg er meget imponert over pakkingen min. Kofferten veier jo ingenting! Og selv om det ikke ser sånn ut på bildet – er det nesten ingenting i den. Hurra! Kanskje jeg endelig har lært meg å pakke? Må jo ha litt plass til noen nye plagg / sko når jeg skal hjem da ♥ Kjenner likevel at jeg ikke er helt klar for å forlate kjærleiken enda. . Fikk litt for liten tid her hjemme denne gangen. Så jeg har bestemt meg for å reise hjem allerede om én uke. Noe å glede seg til! Nå skal vi rett og slett bare nyte kvelden sammen med god mat, snoperier, tv og avslapping. Må tidlig til sengs, for vi skal t 07.00 flyet til London imorgen. IK! Så da tenker jeg at jeg må stille klokken til . . 05.00 . . Hva er deres favoritt ting å gjøre i London? Kanskje jeg kan ta med meg noen gode tips ? God helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg