– E –

Hei mine gode, snille lesere ♥ 

Nå sitter vi her i sofaen, to happyfjes! Vi dro nemlig til Drammen i ettermiddag for å prøvekjøre en bil, og bestemte oss med én gang for at vi ville ha den. Så nå er papirene underskrevet, og vi er stolte eiere av verdens fineste Range Rover Evoque ♥ Den ER så fin at jeg dåner, helt forelsket! Vi har siklet på denne lenge, og det var den samme bilen vi prøvekjørte for noen uker siden, bare hos en annen forhandler. Vi har begge hatt lyst på en sånn siden første gang vi så en, de er bare så rå! Og fargen? Ja, den er H V I T! Ååå, så glade vi er nå. Vi drar jo avgårde på ferie på mandag, og vil helst ikke at den nye, fine bilen skal stå i garasjen urørt i over 3 uker, så derfor har vi bestemt oss for å hente den samme dag som vi kommer hjem fra ferie, tryggere at den står på plassen sin hos forhandleren. Gleder oss i massevis. Og veldig til å vise den frem til dere også, hihi. 
– Her kommer dagens antrekk, og et stykk happyfjes på takterrassen – 







Bukse Bik Bok – Veske Zara – Jakke Carpe Diem – her (Sponset produkt) Solbriller – Rayban – Topp Zara – Sko Zara 

Nå er det fotballkamp (jeeeey……) Men jeg tror jeg tar med meg grillmaten ut og lager middagen istedet, frister litt mer kjenner jeg. Fotball får være Gard sin greie! 

Fin kveld til mine favoritter som er så snille å klikke seg inn her hver dag ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg