Dyson Airwrap Styler Tutorial by Lene Orvik

Annonse


Let´s talk hair!

Idag skal jeg vise dere en tutorial på hvordan jeg skånsomt styler håret mitt. Jeg ELSKER denne styleren her. Ofte er vi uforsiktige og bruker alt for mye varme på håret! Som følge av  dette, har jeg selv hår på toppen som har knekt av, opp til flere ganger. Jeg har dessverre alltid hatt krøll- og rettetenger på max varme, fordi jeg har villet stylingen skal være så effektiv som mulig. Dette er jo helt krise! Vi vil jo ha sunt og friskt hår. Siste tiden har jeg jo lært meg at man max skal ha en varme på 180 grader. Mitt nye stylingverktøy Dyson Airwrap Styler har en maxvarme på 150 grader. Dyson Airwrap Styler har alt i ett ; som gir krøller, bølger, retter og tørker håret uten å gjøre skade ♥ Personlig synes jeg alle stylene passer til både hverdags og fest. Jeg synes de er enkle å få til og at resultatet blir smashing! Så er det ingen problemer å gjøre om på en frisyre om man skulle ønske det, uten å måtte vaske og tørke håret på nytt. Det ser dere også i videoen.

Dette er en wet-to-dry styling, og jeg anbefaler å tørke det 70-80% tørt før man begynner på selve stylingen. Behandlingen av håret skjer via en “Coanda effect” som automatisk krøller håret. Når man krøller det wet-to-dry så fjerner det behovet for ekstrem varme. Det går også fint an å gjøre frisyrene på tørt hår, og om man helt på slutten av en krøll for eksempel tar luften et par sekund på kald luft før man slipper – vil krøllen holde enda bedre.

Her kommer før og underveis bilder!

Før

Volumising Brush

Barrels

Soft Smoothing

Jeg forteller mer om Dyson Airwrap Styler i videoen, og viser steg for steg hvordan dere kan få frisyrene over ♥ Here goes ;

Ønsker dere en HERLIG dag!!

7 kommentarer
    1. Ser ut som et fornuftig og godt produkt:) rabattkode? Fin farge på håret, Lene. Hvilken hårfarge/striper har du nå? Extension?

    2. Du ble absolutt fin på håret og videoen var flott, men vil du si noe om hvordan du vurderer resultatet sammenlignet med prisen på denne? Jeg mener; Du er jo alltid fin på håret og man får til sånne krøller med enn vanlig krøllbørste (også varm luft, temperatur kan reguleres) til et par hundrelapper og denne koster jo 10 ganger mer!

    3. Syns det er kjedelig at du ikke viser hvordan du ordner håret 95% av tiden, dette er i bunn og grunn bare en reklamefilm. Tipper du går tilbake til dine vanlige hårrutiner om en uke eller to. Eventuelt allerede i går på eventen din. Litt skuffende :-/

      1. Hei! Hva mener du? Jeg går jo mest sånn 😀 😀 Så har jeg en krølltang som lager kjempesmå krøller – og det kan jeg vise i en annen video <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg