Dyreprint.

Heisann hoppsann dere. I dag er jeg så sliten etter jobb, at jeg knapt orker å skrive ett ord. Men her får dere outfit i hvertfall, så får jeg hive i meg noe middag før jeg svimer av, hehe. Har kjøpt meg verdens fineste jakke idag forresten, legger ut bilder senere.
I tillegg har jeg og min kjære 6 års dag idag! Dere får også høre mer om det, men først – maaaat!


Alt fra Bik Bok.

Fikk forresten inn igjen den grønne silkeskjorten idag, for dere som ikke fikk tak i den sist. Så har vi fått pasadena shortsen i mørk, dødsfin! Må ha, må ha.

Snakkes.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg