I Dybden med Lene Orvik – teaser

♥ It’s time – nå skjer det som jeg lenge har villet, men aldri helt følt meg klar for å faktisk gjøre. By litt mer på det som er bak “fasaden” / Hvem jenta bak Leneorvik.no er – hvilke utfordringer og problemer jeg har stått ovenfor i livet og hvordan jeg har valgt å løse det på best mulig måte for meg selv. Jeg har aldri helt tatt dere med på reisen i mitt privatliv. Det er mest fordi – under en tøff overflate så befinner det seg en veldig sårbar jente, og det har vært enklere for meg å fokusere på de “overfladiske” og hverdagslige tingene foran å snakke om det som har vært vanskelig. Jeg setter opp vegger og beskytter meg selv, og sånn har jeg egentlig vært så lenge jeg kan huske. Men som en del av min personlige utfordring – kjenner jeg nå at jeg er klar for å åpne opp. Jeg er selvsagt mest redd  – fordi jeg nå skal eksponere ting jeg aldri har snakket om til dere før. Redd for å bli dømt, snakket om og kritisert. Men som jentene mine sier – så skal jeg jo egentlig bare fortelle historien min, og det finnes ingen fasit på rett eller galt i de erfaringene man har opplevd i livet. At jeg er såpass redd for å dele – viser meg egentlig at det betyr mye for meg å gjøre dette. Pushe grenser – dele, være åpen!

Her kommer en liten teaser – og første episode kan dere høre førstkommende torsdag 02.04 ♥ Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva dere synes – det hadde betydd verden for meg!

Teaser på ” I Dybden med Lene Orvik” får dere her ♥

Lots of love!

26 kommentarer
    1. Jeg har fulgt deg lenge og syns du virker som en fantastisk jente. Syns det er veldig tøft av deg å gi ut podcast og at du tør åpne opp og fortelle din historie. Alle har forskjellig grad av åpenhet og jeg syns det er enda tøffere av deg når jeg hører om hvor vanskelig du syns det er å være åpen❤️Min erfaring er at når man først åpner opp så føles det som en liten lettelse❤️Jeg gleder meg veldig til å høre på podcasten:)

      1. Hei Amy, takk for fin kommentar 🙂 Det setter jeg pris på. Det har vært en lettelse å spille det inn – og det blir helt sikkert en enda større lettelse når den er ute <3 Stor klem til deg!

    2. Gleder meg, fantastisk behagelig å høre på!:-)
      Har du gjester hver gang? Eller er det god blanding?:-) Lykke til med premieren, kommer til å gå såååå superfint!<3

    3. Hei. Er skinmatch foundationen virkelig bra, og må man binde seg og får flere tilsendt eller kan man virkelig melde seg av etter den første bestillingen? Er du virkelig fornøyd? Har hørt at folk blir svindlet og aldri mottar produktet

      1. Hei Pia! Jeg synes foundationen er veldig bra – helt ærlig mening! <3 Dekker pigmentflekker ekstra bra også, noe som er viktig for meg. Kunden sier at man enkelt skal kunne melde seg av ved å sende en mail til : [email protected] 🙂 De sier at det kan du gjøre ila 7 dager. Ikke hørt noe negativt om det enda – men blir jo litt skeptisk når du sier det der.. Hvor har du lest / hørt det? De virker seriøse.. Hmmmm.. Dette må vi finne ut av!

        1. Hei 🙂 tusen takk for svar og ærlighet ❤️ På trustpilot og Facebook siden deres. Ser mange skrivet at dem blir trukket osv. Og at man umiddelbart blir bundet til 3 mnd? Men ser nå at skinmatch har svart alle på trustpilot for omtrent 28 minutter siden, og igår hadde dem ikke svart noen Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Hadde vært gøy å prøvd, men ikke om man automatisk blir bundet til 3 mnd!

          1. Hei søta, selvsagt! Jeg vil jo ikke at mine lesere skal bli lurt! Hmmm – kanskje du skal vente litt og så ser vi? <3 Jeg skal sjekke det ut nærmere i hvertfall <3 Har en venninne som har bestilt så følger med på "hennes reise" 🙂

        2. Vurderte bestille men sjekket trust pilot først. Da lot jeg være. Virket til å være nokså useriøse veldig kjedelig for kunne tenkt med å prøve

          1. Hmmm – ja jeg hører folk sier det. Men ikke hørt at noen har blitt “lurt” enda.. Så må nok bare vente litt og se på tilbakemeldingene jeg får <3

    4. Jeg gleder meg til å høre på Lene. Er det en ideell tid å slippe podcast på så tror jeg det er når alle er i lockdown. Flaks i uflaks 🙂

    5. Hei, jeg bare lurte på hvor du har kjøpte det fine grønne coveret til mobilen din og vet du hva fargen heter? Klart jeg skal lytte 🙂

    6. Så bra du svarte for deg på GMN. Det gikk jo kjempefint!! Lykke til med podcast, jeg skal høre på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg