Dubailand

Awh – jeg føler meg SÅ heldig! Om 6 dager sitter jeg og elskling på flyet til DUBAI! Vekk fra kulde og snø, hei til sol og varme ,og ikke minst til alle opplevelsene som Dubai har å by på. Hjertet mitt er så lykkelig, hurra!


HYL! Vi MÅ jo besøke verdens høyeste bygning!

Det er så mye som må oppleves, og jeg føler vi ikke kan gå glipp av noe som helst. Vi skal selvfølgelig slappe av og kose oss på stranden og ved bassenget, men vi skal jaggu meg fly rundt som gale for å få opplevd alt på 12 dager også. Jeg er en liten kontrollfreak som helst skal planlegge alt på forhånd, hehe.. Livredd for å gå glipp av noe viktig vet dere.. Vi skal ihvertfall prøve å besøke Dubailand, en fornøyelsespark som visstnok er større enn Disneyland, og som kostet 177 milliarder kroner å bygge, galskap! Der finner man alt fra badeland til romsenter, here we come! Så må vi besøke Wild Wadi Water Park, the Palm, verdens største kjøpesenter, dra på jeepsafari, kamelsafari, og masse masse annet.

Fra tidligere innlegg vet jeg at det er en del av dere som har vært i Dubai, dere kom jo med mange flotte tips til meg! Hadde blitt kjempe takknemmelig om dere ville anbefale meg utflukter/opplevelser vi absolutt ikke kan gå glipp av? Gode restauranter osv.. ? Det er jo mange regler og forholde seg til, ingen fysisk kontakt, man skal ikke være synlig beruset, og man skal dekke til skuldre og knær.. Det er vel det aller viktigste, som jeg har fått med meg? Er det så strengt som media skal ha det til? Noen av dere har jo til og med bodd der, så regner med dere er ganske kunnskapsrike på de områdene der, hihi. ÅÅÅÅÅ, jeg gleder meg!!! Gleder meg til å ta dere med også! Dumt det koster 160kr pr døgn for å ha trådløst internett på rommet, så jeg må blogge fra lobbyen, litt kjedlig – men men.. Innlegg skal det bli!

Ah, jeg synes Dubai ser ut som ett eventyrland jeg…

Jeg håper og tror at dette blir den beste ferieturen jeg noensinne har vært på. JIPPI!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg