Dubai Marina

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetGOOD MORNING fra nok en SOLFYLT, digg dag i Dubai! Er så godt å våkne opp her og vite at man har en kul dag i vente ♥ Vi har hatt det helt supert hele oppholdet, finner på mye rart hver dag vi to (som dere sikkert har fått med dere på snapchat : @leneorvik og @espenhilton..) I går var vi på Dubai Mall og shoppet litt. Det ble et par solbriller på meg, var ikke helt i shopping modus, men veldig happy med kjøpet mitt. Viser dere senere! Så spiste vi sushi mens vi så på fonteneshowet, og dro en tur ut på ACT etterpå!

Nå har vi flyttet fra The Adress og til en stor, fin leilighet på Radisson Blu Residence, Dubai Marina. Her bor vi i 15 etg, har super utsikt over den nydelige skylinen. Leiligheten er kjempestor! Perfekt om man drar flere på tur og trenger litt større plass. Maria, bestisen min og familien har bodd her før også.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAHer har vi som dere ser stue, kjøkken, to soverom, i tillegg har vi tre bad! Heldige oss! Man kan være ganske mange i denne leiligheten, god plass å boltre seg på! Perfekt for familie eller jentetur, spør du meg. Veldig sentral beliggenhet også, kort vei til alt i Marinaen, og ikke så langt til Palmen. Dit skal vi idag! På beachclub, men ikke helt bestemt oss for hvilken enda. Eden, Nikki Beach eller Nasimi.. Gledings ♥

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetNå er det frokost på Orvik og Hilton. Håper dere har det fint hjemme, og god helg til alle mine fine lesere!

 

 

9 kommentarer
    1. Så fint dere bor! Håper at dere koser dere en hel masse 🙂

      Vet at du fikk et strong body program i begynnelsen av Januar. Hva synes du om kostholdsplanen og treningsprogrammet?

      1. Vi koser oss <3 Takk 🙂 Ja, det fikk jeg! Veldig bra opplegg, men ble litt styrete med kostholdet synes jeg 🙂 Nå er jeg på ElitePT og for meg var det bedre 🙂

    2. Jeg ELSKER orvik og hilton sitt snappe show!! Jeg ler så jeg griner av dere to!! Ikke saaaant? 😉
      Fortsett med det! Dere er hysteriske, også føler jeg at jeg blir mer kjent med deg på en helt annen måte:)
      Nyt dagene på Dubai, er super misunnelig, ser deiligt ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg