Driving home

… For Christmas (?) … Nei, ikke helt enda. Men vi er ihvertfall på vei hjem til familien min! GLEDE PÅ JORD. Jeg har til og med ringt og invitert med meg bror Andreas til å bli med. Han bor jo sammen med mamma, men jeg hadde så veldig lyst å se han igjen, så nå er han også på vei. Pappa har bestillt datteren sin Panang Gai gryte etter at han så den på bloggen, så nå skal det diskes opp til hele gjengen. Jeg gleder meg sånn til å se alle igjen, pappa, stemor, lillesøster, lillebror og lille voffsen. Så blir det Idol, skravling og bare familiehygge. Tights BIK BOK // Jakke fra Nowhere, herfra (annonse) // Sko fra Nelly // Topp BIK BOK // Hals BIK BOK // Marc Jacobs klokke herfra (annonse) Nei, jeg har ikke klippt meg igjen, selv om det ser sånn ut, hihi..  Jeg skulle egentlig vært sammen med jentene når jeg først er hjemme også, men tiden strekker ikke til. Ikke lenge til det er jul da, og da ses vi alle igjen..  Tonight it’s familytime! Gleder meg forresten veldig til Idol! Hvilke planer har dere for helgen skjønninger? GOD HELG TIL ALLE :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg